خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه بوکان:

گسترش دین اسلام استکبار را منزوی کرده است

مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه بوکان گفت: گسترش دین مبین اسلام استکبار را منزوی کرده است.
کد خبر: ۹۲۷۶۱۳۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، سجاد باقری امروز در جمع بسیجیان گردان بیت المقدس سپاه بوکان، اظهار کرد: سردمداران آمریکایی خود را داعیه‌دار دفاع از حقوق بشر، آزادی مذهبی و دموکراسی جلوه می‌دهند، در حالی که با رفتار زشت و گستاخانه خود خشم و غضب آحاد مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را برانگیخته و دل‌های مالامال از عشق به پیامبر صلح و دوستی حضرت محمد مصطفی(ص) را داغدار کرده‌اند.

وی با بیان اینکه چنین اهانت‌هایی ناشی از ضعف و زبونی استکبار و ایادی آن است، افزود: دشمنان اسلام همواره در برابر منطق قاطع اسلام تسلیم بوده‌اند.

باقری با اشاره به رشد و گسترش دین مبین اسلام در اقصی نقاط جهان، تصریح کرد: گسترش دین اسلام عامل منزوی شدن استکبار شده است.

وی افزود: امروز غربی‌ها دریافته‌اند که برای مقابله با اسلام دیگر نمی‌توانند همچون گذشته جنگ نظامی راه بیندازند، بنابراین در پی تقدس‌زدایی از مقدسات اسلام هستند.

باقری تصریح کرد: بايد فرماندهان پايگاه های مقاومت بسیج و گردان بیت المقدس ما به سلاح علم و دانش سياسی روز مسلط بوده و با بصيرت و برنامه حركت کنند چرا كه امروز جنگ ما جنگ نرم است و با هشت سال دفاع مقدس تفاوت اساسی دارد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه بوکان در ادامه گریزی به آسیب‌های شبکه های اجتماعی زد و گفت: با ورود فضای مجازی به جمع خانواده‌ها، والدین و فرزندان ساعت های متمادی در کنار یکدیگر می‌نشینند بدون آن که حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی شبکه های اجتماعی را یکی از ابزارهای جنگ نرم دشمن عنوان کرد و افزود: به نظر می‌رسد تلاش برای به حداقل رساندن تهدیدهای شبکه‌های اجتماعی در کاهش سلامت و پایداری نهاد خانواده، ضرورت انکارناپذیر است و این مهم فقط از طریق توسعه روابط و گفتگوهای صمیمی و همدلی میان اعضای خانواده میسر خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات