خبرهای داغ:

یادواره شهدای شهرستان سرخه برگزار خواهد شد

جلسه شهرستانی ستاد یادواره شهرستان سرخه در سالن جلسات سپاه ناحیه شهرستان با هدف اتخاذ تصمیماتی در خصوص نحوه اجرا یادواره شهدا شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۶۱۳۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، جلسه شهرستانی ستاد یادواره شهرستان سرخه در سالن جلسات سپاه ناحیه شهرستان با هدف اتخاذ تصمیماتی در خصوص نحوه اجرا یادواره شهدا شهرستان برگزار شد.
سرهنگ مرتضی عبداللهی ضمن اشاره به اتفاق بی نظیر یادواره شهدای شهدای شهرستان در سال گذشته که به همت همه مردم در سطح شهرستان رقم خورد؛ اظهار داشت: ما در چهل سالگی دفاع مقدس، چله‌ای بسیار محترم و مغتنم قرار داریم؛ و فرهنگ دفاع مقدس باید در یاد‌ها ماندگار شود و اگر ما امروز به تکلیف خویش بنحو احسن عمل نکنیم، در حق شهدا کوتاهی کرده ایم.
وی تصریح کرد: در این یادواره در نظر داریم کمیته‌های لازم را تشکیل و با تصویب اعضای ستاد یادواره، در تاریخ سوم مهرماه در شب شهادت امام حسن عسگری (ع) برنامه را برگزار نماییم.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سرخه افزود: در نظر داریم برنامه‌های متنوع و متفاوت‌تر از گذشته با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی داشته باشیم تا خاطره خوب اجلاسیه سال گذشته بار دیگر تکرار شود.
عبداللهی اذعان داشت: ما باید هریک به نوبه خود تلاش کنیم در طول هفته دفاع مقدس شهر رنگ بوی شهدا و دفاع مقدس به خود بگیرد، البته در این راه نقش بی نظیر و حضور پررنگ مردم را نباید نادیده گرفت که همیشه دست در دست ما داده اند و ما را یاری کرده اند، تا بتوانیم یادواره‌ای درخور شهدا و شهرستان سرخه و رزمندگان برگزار کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر در ادامه با اشاره به اینکه یادواره امسال از چند جهت برای ما حائز اهمیت است و یک مساله حیاتی قلمداد می‌شود؛ اظهار داشت: امسال در چهل سالگی دفاع مقدس قرار داریم که در بازه زمانی محرم الحرام است که در شور و شهادت فرهنگ شهادت طلبی و جانبازی شتاب و جهش می‌بخشد و از روح بزرگ و ملکوتی حاج قاسم سلیمانی که حقاً و انصافاً از شهدات این بزرگ مرد، ضرب آهنگ تمام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی ما این سردار بزرگ بود.
وی تصریخ کرد: اجلاسیه سال گذشته در سطح بسیار خوبی برگزار شد و تمام نیرو‌ها پای کار آمدند، از حداقل نیروها، حداکثر استفاده شد و منجر به خلق اثری ماندگار و مبارک شد. جان مایه و بن مایه اجلاسیه، همان عشقی بود که همه دست اندرکاران و برگزار کنندگان اجلاسیه به عرصه ظهور گذاشتند، از این کمیای بزرگ، اکسیر اعظم و کبریت احمر یعنی عشق به درستی استفاده شد و منجر به این اتفاق و اجلاسیه متحول آفرین شد.
امام جمعه شهرستان سرخه؛ گفت: نگاه ما به سرخه باید یک نگاه شهرستانی باشد، روستا‌ها را نیز دخیل بدانیم و از ظرفیت اجرا و عملیات روستا‌های شهرستان به خوبی استفاده کرده و همه عناصر، جوانان و نوجوانان آن‌ها را پای کار بیاوریم تا با لطف خداوند و با همکاری یکدیگر و هماهنگی‌های لازم یادواره شهدا را با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی به بهترین شکل برگزار کنیم.
فاطمی بصیر تاکید کرد: اصل مهمی که در یادواره‌ها باید به آن توجه شود، استفاده از ظرفیت شهدا و خانواده‌های شهدا در برگزاری یادواره هاست. حتما خلاء‌های موجود را ترمیم کرده و نگاه ما، یک نگاه کلان باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها