خبرهای داغ:

دیدار رئیس آموزش و پرورش سرخه با نماینده منتخب مردم در مجلس

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سرخه با نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی؛ با هدف بررسی مشکلات آموزش و پرورش و ارائه گزارش‌ها پیرامون فعالیت‌های صورت گرفته در آموزش و پرورش سرخه دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۲۷۶۱۳۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در شهرستان سرخه، رئیس و شورای معاونین اداره آموزش و پرورش شهرستان با عباس گلرو نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدی شهر در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
این نشست در دفتر نماینده مجلس و با هدف بررسی مشکلات آموزش و پرورش و ارائه گزارش‌های فعالیت‌های صورت گرفته در آموزش و پرورش سرخه برگزار شد، آشور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پیرامون پروژه‌های عمرانی شهرستان و همچنین وضعیت عملکرد آموزشی و پرورشی شهرستان توضیحاتی را ارائه و به بیان چالش‌های پیش روی آموزش و پرورش شهرستان سرخه و مشکلات و کمبود‌ها در این حوزه پرداخت.
در ادامه عباس گلرو نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدی شهر در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معلمان و پرسنل آموزش و پرورش، پایه و اساس توسعه کشور را آموزش و پرورش دانست و اظهار امیدواری کرد تا با همفکری و همکاری همه مسئولان بتوانیم مشکلات پیش روی آموزش و پرورش را مرتفع نمائیم.
وی همچنین در سخنانی کوتاه بر توجه جدی به بعد پرورشی و فرهنگی دانش آموزان در آموزش و پرورش تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها