خبرهای داغ:

اولین فراخوان گردان کوثر درشهرستان سرخه

فرمانده گردان کوثر شهرستان سرخه از برگزاری نخستین فراخوان با انجام تست آمادگی جسمانی در سطح شهری و روستایی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۶۱۶۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷
فاطمه ادهم در راستای اجرای این فراخوان در گفتگو با خبرگزاری بسیج در سرخه اظهار کرد: این فراخوان در طی سه روز متوالی درمرکز شهرستان سرخه وروستا‌های اطراف (لاسجرد، مومن آباد، افتر واروانه) به همت تربیت بدنی حوزه و پشتیبانی مسئول تربیت بدنی ناحیه و فرمانده ومسئول عملیات حوزه کوثر انجام شد.
وی تصریح کرد:این تست توسط چهار مربی و ۱۱۰ نفر از اعضای گردان کوثر با رعایت کامل پورتکل‌های بهداشتی در سه روز شنبه، یکشنبه و پنج شنبه از ساعت ۱۷.۳۰ الی ۱۹ گرفته شد.
فرمانده گردان کوثر شهرستان سرخه افزود: درراستای حفظ سلامتی وترقیب اعضای گردان درحفظ توان جسمانی خود این برنامه با تمام حساسیت وکیفیت برگزار شد و با استقبال خوبی مواجه شدیم و نتایج ناشی از تست‌ها نیز در سطح راضی کننده‌ای بود.
ادهم خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط خاص جهان و درگیر بودن با ویروس منحوس کرونا و اهمیت جان اعضای گردان سالن‌ها توسط مسولین تربیت بدنی ناحیه در سطح شهرستان و روستا‌ها ضدعفونی شده وتمام اعضا با فاصله اجتماعی وماسک در آزمون‌ها شرکت کردند.
وی در ادامه اضافه کرد: همچنین دراین آزمون به علت حساسیت ومسئولیت گروهان امنیتی در برگزاری آزمون سختگیری‌های لازم به عمل آمد./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار