خبرهای داغ:
با حضوربسیجیان و انجام اردوی جهادی سپاه پاسداران باغملک و همکاری کمیته امداد تعداد 25 خانه برای محرومان این شهرستان در حال ساخت است.
کد خبر: ۹۲۷۶۱۸۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷

فرمانده سپاه باغملک گفت: جمعی از جهادگران مومن و دلسوز در اردوهای جهادی شرکت کردند و اقدام به ساخت خانه محروم در روستاها و مناطق محروم نمودند.

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ سرهنگ پاسدار سید اسلام موسوی فرمانده سپاه باغملک در خصوص فعالیت های جهادگران بسیجی این شهرستان در سال99 به ساخت خانه نیازمند و ساخت و تعمیر قبور شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: همزمان با شروع سال جمعی از جهادگران مومن و دلسوز درقالب اردوهای جهادی شرکت کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باغملک، با اعلام این خبر گفت: ساخت خانه محروم در روستاها از فرودین ماه سال جاری آغاز شده است و تاکنون حدود 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که 8خانه تکمیل و اماده تحویل است.
سرهنگ موسوی اظهار داشت: امروز بایستی در بین جوانان کارهای جهادی به یک فرهنگ تبدیل شود و انجام چنین برنامه هایی را در راستای خدمات رسانی به محرومین و مستضعفان را بسیار امری خداپسندانه بیان کردند و حضور جوانان روستا را جهت شرکت حداکثری در این چنین برنامه هایی خواستار شدند.
وی با ابراز خرسندی از تلاش جهادگرانه و شبانه روزی تیم های بسیج سازندگی سپاه باغملک اظهار داشت: سپاه پاسداران با کمک سایر ارگان‌های دولتی، طرح های محرومیت زدایی در کل مناطق شهرستان با قوت ادامه می دهد.
وی با بیان این که اقتصاد مقاومتی چندین سال است که مطالبه مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: اگر اقتصاد مردمی باشد بخش عمده‌ای از مسایل اقتصادی کشور قابل حل است و در این راستا از بنگاه‌های کوچک و زودبازده حمایت می کنیم.
کمک به محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار در کنار مأموریت اصلی تأمین امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، از راهبرد‌های اساسی سپاه پاسداران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها