خبرهای داغ:
در آستانه برگزاری انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برخی از چهره های خاص که با رانت و سفارش آمده اند، می کوشند تا با هر ترتیب ممکن حتی توسل به ادعاهای عجیب و غیرواقعی برای خود مقبولیت بخرند تا بتوانند سرنوشت انتخابات را تغییر دهند.
کد خبر: ۹۲۷۶۱۸۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،  نام نویسی از نامزدهای ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام مردادماه انجام شد و 16 نفر برای انتخابات این فدراسیون ثبت نام کردند. در مرحله تایید صلاحیت ها، نیمی از این نامزدها ریزش کردند و وزارت ورزش تنها 8 نفر را واجد شرایط برای شرکت در انتخابات دانست. برابر اعلام شورای تجدید نظرخواهی وزارت ورزش و جوانان اسامی نهایی کاندیداهای انتخابات ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از لحاظ مدیریتی اعلام شد. حسین اخلاقی، کمال جوانمرد، یزدان راد، منصور عبدی، محمدرضا کاظمی آشتیانی، سیدرضا میرابوطالبی، عبدالمهدی نصیرزاده، حسین یارمحمدیان 8 داوطلب انتخابات ریاست فدراسیون هستند که توسط کمسیون تطبیق و شورای تجدید نظرخواهی وزارت صلاحیت مدیریتی آنها تایید شده است.

همیشه در تمامی انتخابات فدراسیون های ورزشی گزینه های متنب به وزارت ورزش از بخت بالای برای پیروزی در انتخابات برخوردارند و تقریبا شانس نخست و رئیس قطعی به شمار می روند. اگرچه این معادله در انتخابات اخیر تا حدی بر هم خورده و گزینه نزدیک به وزارت حتی نتوانسته پیروز برخی از انتخابات شود اما با این حال برخی از کاندیداهای انتخاباتی تنها شانس اصلی و قطعی پیروزی به انتخابات را نزدیکی به وزارت ورزش می دانند و از همین رو می کوشند با لطایف الحیل و حتی ادعاهای پوشالی خود را به وزارت ورزش منتسب کنند.

در آستانه انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برخی از گزینه های کم شانس و بی هویت که هیچ ارتباطی با این رشته ندارند، می کوشند خود را منتسب به وزارت ورزش و شخص وزیر کنند تا بلکه از این نمد برای خود کلاهی بسازند. گزینه هایی که البته خود می دانند برای پیروزی در انتخابات فدراسیون هیچ شانسی ندارند اما با ادعاهای عجیب تلاش می کنند تا افکار عمومی و اعضای مجمع را تحت تاثیر قرار داده تا بلکه معادلات انتخابات تغییر کند.

حسین یارمحمدیان یکی از کاندیداهایی است که قصد دارد ظاهرا از مسیر ناصواب و از در پشتی خیابان سئول وارد فدراسیون شود! یارمحمدیان که در حال حاضر به عنوان فرماندار شهرستان گلپایگان فعالیت دارد، مدعی شده که با اصرار شخص وزیر درانتخابات حضور یافته و به دنبال ریاست فدراسیون است.

وی که فرماندار گلپایگان به شمار می رود و همزمان در 4 سال اخیر رییس هیات بدنسازی استان اصفهان هم بوده، در ادعایی عجیب در یک مصاحبه عنوان کرده که شخص وزیر ورزش از او درخواست کرده تا به انتخابات پا بگذارد.

این در حالیست که فعالیت های یارمحمدیان در حوزه استانی با حرف و حدیث های بسیاری روبروست. در دوره دوم ریاست وی بر هیات بدنسازی و پرورش اندام، انتخابات این هیات با حرف و حدیث های بسیاری همراه بود که منجر به ابطال انتخابات شد اما ناگهان چند روز بعد این انتخابات به شکل خودجوش تایید گردید!

علمکرد آقای دوشغله در سمت فرماندار گلپایگان نیز با انتقادات جدی روبرو شده چرا که آقای فرماندار این روزها تقریبا هیچگاه در محل کار خود حضور ندارد و بیشتر به دنبال سفرهای استانی برای جلب نظر اعضای مجمع با ادعای «گزینه وزیر» است!

در آستانه برگزاری این انتخابات برخی از چهره های خاص که با رانت و سفارش آمده اند، می کوشند تا با هر ترتیب ممکن حتی توسل به ادعاهای عجیب و غیرواقعی برای خود مقبولیت بخرند تا بتوانند سرنوشت انتخابات را تغییر دهند. کمتر این سابقه وجود داشته که نامزدهای ریاست یک فدراسیون تا این اندازه واضح و بدون پرده از اصرار وزارت ورزش برای ریاست آنها صحبت کنند. هزینه کردن اعتبار و نام وزیر ورزش برای کسب رای و پیروزی در انتخابات تاکتیکی است که یارمحمدیان انتخاب کرده و تنها چهره وزارت ورزش را مخدوش می کند.

به نظر می رسد وزارت ورزش و جوانان باید در این زمینه ورود کرده و برای پرهیز از بوجود آمدن شائبه ها با صراحت اعلام کند که هیچ گزینه ای در انتخابات بدنسازی و پرورش اندام ندارد تا بساط این ادعاهای پوشالی و بدون پایه و اساس برچیده شود.

 

منبع: دانا/

ارسال نظرات
پر بیننده ها