خبرهای داغ:

برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در آبادان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از تشکیل چهارمین جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور رده های ستادی،صفی و با رعایت دستورالعملهای بهداشتی در محل ناحیه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۶۱۹۰
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سپاه آبادان، با توجه به در پیش بودن هفته دفاع مقدس و برنامه ریزی رده های مختلف زیر مجموعه ناحیه در این خصوص،تدبیر بر آن شد جلسه ای که جلسه نهایی و جمعبندی برنامه ها است، برگزار شود تا آخرین هماهنگی چگونگی اجرای کیفی و کمی برنامه های پیشنهادی با حضور مسئولین فوق ذکر برگزار گردد.

سرهنگ احمدی افزود: با توجه به هجمه دشمن در عرصه جنگ نرم و به منظور کم رنگ شدن و یا محو یاد و خاطره شهدا و دلاوری های رزمندگان،بعضی از ایام در تاریخ بعنوان گلوگاه در این عرصه محسوب می شوند و بر ما واجب است که نقش و وظیفه خود را به خوبی ایفا کرده و نهایت سعی خود را در مقابل این هجمه ها بوسیله اجرای برنامه های کیفی و کمی، انجام دهیم.
وی در ادامه به سیطره ویروس منحوس کرونا در کشور بالاخص در شهرستان اشاره کرد و افزود: اینکه وضعیت آبادان در حالت قرمز است و اکثر فعالیت ها را تحت شعاع قرار داده و حتی تعطیل شدند. علاوه بر این دشمنان خارجی و عوامل داخلی انتظار دارند که بدین دلیل فعالیت های بسیج و بالاخص این رخداد عظیم در تاریخ اسلام و انقلاب متوقف شوند.لذا فرماندهان حوزه ها و پایگاه های زیر مجموعه در اجرای برنامه ها،خلاقیت و ابتکاری بنمایند که بدون هیچگونه حاشیه و خسارت ، برنامه ها را به نحو احسن اجرا نموده تا تمامی نقشه های شوم دشمنان نقش بر آب شود.

فرمانده سپاه آبادان در ادامه بیان کرد: مسئول بسیج مساجد و محلات نیز به ارائه گزارش در خصوص برگزاری یادواره آبروی محله توسط حوزه و پایگاه های زیر مجموعه پرداخت،اینکه با پیگیری و همت فرماندهان حوزه ها(برادر و خواهر) این امر در محلات مختلف شهرستان برگزار خواهد شد و این عملکرد باعث معطر شدن فضای شهر به عطر شهدا می شود.
نظر به برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه در سراسر کشور بجای رژه نیروهای مسلح و به جهت کاهش شیوع ویروس منحوس کرونا همچنین کمک به مستمندان جامعه بر اساس عنایت امام خامنه ای(حفظه الله)در تاریخ 99.06.31 در خواست شد این برنامه خداپسندانه در تاریخ 99.07.05 که مصادف است با سالروز شکست حصر آبادان قهرمان،اجرا گردد. که این پیشنهاد مورد توجه و تایید افراد حاضر در جلسه بالاخص رئیس ستاد هفته دفاع مقدس ناحیه قرار گرفت و مقرر شد در این تاریخ اجرا گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها