خبرهای داغ:
رئیس اداره امنیت معاونت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح

اقتدار نظامی کشور، دستاورد دفاع مقدس و هدایت های رهبری است

سردار عراقی گفت:‌ اما امروز به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری نیروهای مسلح و نظامی ما در اوج اقتدار قرار دارند و کشور ما که روزگاری در حسرت داشتن آر پی جی بود، امروز موشک‌های نقطه‌زنی دارد که حتی اتاق فرماندهی دشمنان را در هر نقطه‌ای که اراده کنیم، نشانه رفته و منهدم می‌کند.
کد خبر: ۹۲۷۶۲۵۶
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سردار عبدالله عراقی در آیین پایانی جشنواره شهید رجایی که در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به جایگاه دفاع مقدس در فرهنگ جامعه ایرانی اسلامی اظهار کرد: تجربیات ما در 8 سال دفاع مقدس تکیه‌گاه ارزشمندی است که هرگاه دچار مشکل می‌شویم، با رجوع به این تجربیات می‌توانیم مشکلات امروز را در همه ابعاد اقتصادی، اجتماعی و نظامی مرتفع کنیم.

 

وی دفاع مقدس را به گنجی بی‌پایان تشبیه کرد و گفت: دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، گنجی است که باید وارد آن شویم و درس‌های بزرگی را از درون آن کشف کنیم و از این درس‌ها برای رشد و راهبری امروز کشور بهره مند شویم.

 

سردار عراقی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی همه دنیا انتظار شکست ایران را داشتند، اضافه کرد: با توکل به خدا و با محوریت اسلام و هدایت‌های حضرت امام‌خمینی(ره) و فداکاری‌های رزمندگان اسلام توانستیم به پیروزی برسیم و در جبهه‌های دیگر هم اگر این اصول را رعایت کنیم، قطعا پیروزی نصیب ما خواهد شد. 

 

این مقام ارشد نظامی کشور با اشاره به وضعیت کشور در آغاز دوران دفاع مقدس گفت: در اوایل انقلاب، در ابعاد اقتصادی، تجربه کشورداری و حمایت‌های سازمان‌های بین‌المللی وضعیت مناسبی نداشتیم؛ اما از سوی دیگر دخیره معنوی بالایی داشتیم و با تکیه بر خدا و با محوریت ایمان، شجاعت و ایثاگری توانستیم از عهده 8 سال جنگ با افتخار و سربلندی بیرون بیاییم.

 

سردار عراقی خاطرنشان کرد: در حالی دنیا تمام و کمال از صدام پشتیبانی می‌کرد که دست ما بسیار خالی بود و حتی گاهی برای داشتن یک آر پی جی حسرت می‌خوردیم. ضمن اینکه در اوایل جنگ بسیاری از ما آموزش‌ نظامی ندیده بودیم و بسیار مبتدی بودیم.

 

وی ادامه داد:‌ اما امروز به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری نیروهای مسلح و نظامی ما در اوج اقتدار قرار دارند و کشور ما که روزگاری در حسرت داشتن آر پی جی بود، امروز موشک‌های نقطه‌زنی دارد که حتی اتاق فرماندهی دشمنان را در هر نقطه‌ای که اراده کنیم، نشانه رفته و منهدم می‌کند.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها