خبرهای داغ:

آیین تجلیل از بهورزان در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه

به همت مرکز بهداشت و درمان شهرستان سرخه از بهورزان شهرستان تقدیر به عمل آمد.
کد خبر: ۹۲۷۶۲۶۱
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
آیین تجلیل از بهورزان در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخهبه گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جشن روز بهورز وتجلیل از خدمات بهورزان شهرستان سرخه با حضور لیلا اسکندری مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان سرخه، دکتر فریور مدیر شبکه وارتقای سلامت معاونت بهداشتی، ذوالفقاریان رئیس گروه گسترش شبکه معاونت بهداشتی، بنائی کارشناس مسئول بهورزی معاونت بهداشتی و شمس مدیر مرکز آموزش بهورزی و داوری مربی بهورزی در محل سالن جلسات این مرکز در شهرستان برگزار شد.
در ابتدای این مراسم اسکندری مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان سرخه ضمن خوش آمد گویی و تبریک روز بهورز اظهار داشت: بهورزان سربازان خط مقدم نظام بهداشتی هستند و برای مبارزه با بیماری‌ها و حل مشکلات بهداشتی در روستا‌ها و حاشیه شهر‌ها حضور مستمر و موثر دارند.
در ادامه دکتر فریور مدیر شبکه و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی ضمن تبریک روز بهورز به بهورزان پر تلاش وکوشا خاطر نشان کرد: بهورزان افرادی برخاسته از نهاد روستا‌ها می‌باشند که سال‌های عمر خود را صرف خدمت رسانی به مردم می‌کنند و همچنین به نقش بسیار مهم آن‌ها در غربالگری و پیگیری بیماران به خصوص کرونا در شرایط فعلی اشاراتی داشتند. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها