خبرهای داغ:

تکمیل پارکینگ نیمه کاره میدان ولیعصر شهرستان سرخه

شهردار سرخه از تکمیل پارکینگ میدان ولیعصر در دو الی سه ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۶۲۷۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، پارکینگ ولیعصر سرخه مدت هاست به حال خود رها شده و اقدامی جهت ساخت آن صورت نمی‌گیرد، باتوجه به درخواست مکرر مردم بر علت توقف این پروژه به سراغ مصطفی نطنزی شهردار سرخه رفتیم.
مصطفی نطنزی شهردار سرخه اظهار کرد: به دلیل باقی ماندن یک پلاک در پارکینگ میدان ولیعصر و عدم انجام توافقات لازم در خصوص آن، نتیجه مثبتی از آن حاصل نشده و بلاتکلیف به حال خود رها شده بود.
وی تصریح کرد:، اما فضا طوری آماده شده است که نیمی از آن آسفالت ریزی و نیمی دیگر شن ریزی شده است و در حال حاضر نیز مردم می‌توانند از پارکینگ استفاده کرده و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد
شهردار سرخه با اشاره به اینکه ما خود نیز می‌پذیریم که به لحاظ ظاهری شکل و نمای پارکینک جالب نمی‌باشد؛ گفت: این نوید را به مردم می‌دهیم که خیلی زود نمای پارکینک به صورت درخور و شایسته‌ای ساخته خواهد شد.
نطنزی با بیان اینکه آخرین پلاک این منطقه که مربوط به ورثه مرحوم سید محمد سیادت بود را در حال حاضر خریداری کرده ایم بیان داشت: به لطف خداوند متعال از هفته آتی تخریب این پلاک و مسطح سازی آن انجام و ادامه عملیات ساخت پارکینگ آغاز خواهد شد. طی دو الی سه روز آینده بارریزی و هم سطح سازی انجام و اطراف پارکینک را محصور خواهیم کرد.
وی اذعان داشت: در نظر داریم در این پارکینک عملیات درختکاری، فضای سبز نیز داشته باشیم و ان شاء الله تا دو الی سه ماه آینده این پارکینک به صورت آسفالت شده آماده بهربرداری شهروندان سرخه‌ای خواهد بود.
شهردار سرخه بیان داشت: باتوجه به اینکه ورودی این پارکینک مناسب نبوده، خریداری مغازه صلواتی را نیز در دستور کار خود قرار داده ایم. همچنین مشکل تردد ورودی و خروجی خودرو‌ها از پارکینک نیز با خرید این پلاک ساماندهی خواهد شد.
نطنزی خاطرنشان کرد: با هدف ساخت این پارکینک در میدان ولیعصر حدوداً ۱۰ الی ۱۵ پلاک مورد توافق قرار گرفته است و با تخریب آخرین پلاک، طرح ساخت پارکینک آغاز و آن را در بازه زمانی کوتاهی به اتمام خواهیم رساند.
وی در خاتمه گفت: طرح این پارکینگ در کمیسیون عمران شورا مطرح و تصویب شده است و اجرای این پارکینگ جز مصوبات شورای اسلامی شهر بوده و نظرات اعضای شورا نیز در اجرای طرح برای ما حائز اهمیت می‌باشد./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها