امام جمعه موقت بردخون گفت: مسئولان دفاع مقدس را به عنوان الگویی در جنگ اقتصادی قرار دهند و از رشد باور دینی و ارتقاء فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی و کسب تجارب اقتصادی بهره ببرند.
کد خبر: ۹۲۷۶۳۲۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰

دفاع مقدس الگوی مناسبی در جنگ اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت الاسلام محمدجواد عاشوری در خطبه‌های نمازجمعه شهر بردخون با توصیه به نمازگزاران اظهار داشت: یکی از نشانه‌های انسان‌های باتقوا این است که نسبت به واجبات جامعه اسلامی پایبندند و آن را انجام می‌دهند.

امام جمعه موقت بردخون افزود: مردم ولایی و دوستدار اهلبیت عصمت و طهارت(ع) در دهه اوّل محرم با شور و شعور حسینی همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به اجرای مراسم عزاداری سالار شهیدان تلاش کردند که از همه بانیان و دست‌اندرکاران حسینیه‌ها و تکایای بخش تقدیر می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر اضافه کرد: مؤمن امر به معروف و نهی از منکر می‌کند اما عده‌ای از مردم و مسئولان در برابر آن ساکتند و برای امر به معروف و ئهی از منکر توجیهاتی دارند که پذیرفته نیست و غفلت برخی افراد و نهادها از منکرات دلیلی بر عدم اجرای وظیفه نمی‌باشد.

عاشوری با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر واجب الهی است و همه باید در اجرای واجب تلاش کنیم، گفت: خود باید عامل باشیم و با اخلاق خوب، گفتگوی نرم و شیوه‌شناسی امر به معروف و نهی از منکر کنیم تا پذیرفته شود.

خطیب جمعه بردخون با اشاره به مناسبت‌های هفته و تقدیر از تلاش‌های مدافعان سلامت و تلاشگران اورژانس، به تبیین هفته دفاع مقدس پرداخت و ابراز داشت: امام راحل(ره) دوران جنگ تحمیلی را دفاع مقدس نامید تا اهمیت و جایگاه آن برای مردم مشخص شود و دفاع همه‌جانبه در کشور نهادینه شد.

وی ادامه داد: مردم در همه بخش‌های جنگ وارد شدند و توانستند جنگ را اداره کنند و بار اصلی دفاع مقدس به دوش مردم قرار گرفت و پیروزی‌های زیادی نصیب کشور اسلامی ایران شد.

امام جمعه موقت بردخون به دستاوردهای دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را به دشمن ندادیم و الگویی مناسب برای کشورهای آزاده و اسلامی شد که جا دارد مسئولان نیز دفاع مقدس را به عنوان الگویی در جنگ اقتصادی قرار دهند و از رشد باور دینی و ارتقاء فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی و کسب تجارب اقتصادی بهره ببرند.

عاشوری خاطرنشان کرد: کشورهای خائنی مثل بحرین و امارات روابط خود را با رژیم اشغالگر قدس عادی کردند که این اوج ذلت در برابر آمریکا و اسرائیل است و حکام این کشورها در کشتار مردم مظلوم فلسطین شریک هستند و بهای سنگینی پرداخت خواهند کرد که عواقب هرگونه ناامنی از طرف رژیم کودک‌کش اسرائیل در منطقه متوجه این کشورهای خائن است.

پایان خبر/

ارسال نظرات