امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: مسؤولان باید اهتمام جدی در خصوص گرانی کالاها در بازار داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۷۶۳۴۰
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸

لزوم اهتمام جدی برای رفع مشکل گرانی در کشور/ نگاه مسؤولان به توان داخلی و جوانان باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پارس آباد به گرانی کالاهای اساسی و روزمره مردم اشاره کرد و اظهار داشت: مسؤولان باید اهتمام جدی در خصوص گرانی کالاها در بازار داشته باشند.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: ملت ما همواره در صحنه‌های مختلف حضور جدی داشته و با ایستادگی و تبعیت از ولایت فقیه اجازه دست اندازی دشمنان به حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را ندادند.

امام جمعه پارس آباد بیان کرد: ایران شروع کننده جنگ نبوده و نخواهند بود، این جنگ هشت ساله هر چند که مشکلاتی برای مردم و کشور ایجاد کرد اما برکت‌هایی هم داشت.

وی تصریح کرد: ما در دوران هشت ساله دفاع مقدس، انقلاب خود را به جهان صادر کردیم و دشمنان خود را به خوبی شناختیم و دانستیم که چگونه بدون وابستگی به دیگران روی پای خود بایستیم.

باقری بنابی با انتقاد از دیدگاه برخی مسؤولان در خصوص اقتصاد کشور تاکید کرد: توجه به اقتصاد بدون نفت، اقتصاد مقاومتی، عدم اعتماد به غرب و توجه به توان داخلی و جوانان کشور باعث رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی در کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: تا زمانی که نگاه دولت‌مردان به توانایی جوانان غیرتمند ایرانی تغییر نکند وضع موجود از این بدتر هم خواهد شد.

امام جمعه شهرستان پارس آباد ضمن انتقاد از وضعیت اقتصادی موجود در کشور اذعان داشت:  مردم در دوران و صحنه‌های مختلف حضور و ایستادگی خود را نشان دادند و امروز نوبت مسؤولان است که تمام اهتمام و توان خود را برای رفع مشکلات موجود به‌کار گیرند.

ارسال نظرات