خبرهای داغ:
جلسه هم اندیشی و راهبردی طرح شهید بهنام محمدی با همت بسیج دانش آموزی ناحیه بسیج بجنورد و با حضور مربیان تربیتی این طرح در نمازخانه سپاه بجنورد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۶۳۶۶
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی الهی راد " فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد " ضمن تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تقدیر از فعالیت های مجاهدانه مربیان طرح شهید بهنام محمدی گفت : هدف از تحمیل جنگ هشت ساله دفاع مقدس به زانو در آوردن ملت و مردم ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شکستن این نهال کوچک انقلاب بود که به لطف و اراده خداوند تمام نقشه های آنان برباد رفت و اکنون در آستانه فراسیدن چهلمین سال هفته دفاع مقدس هستیم.

وی افزود: طرح شهید بهنام محمدی یکی از طرح‌های هفتگانه اعتلای بسیج است که این طرح تربیتی به دنبال تربیت نوجوان در تراز انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت مدارس و مساجد می باشد.

مهدی الهی راد اظهار داشت : امروز دشمنان انقلاب و اسلام علیه جوانان و نوجوانان کشور برنامه ریزی کرده اند تا  بین آنان و دین جدایی بیندازند، باید توجه داشته باشیم با انجام فعالیت و برنامه های منظم و زیبا فرهنگی تربیتی ، نقشه های دشمنان را خنثی نماییم و این کارهای فرهنگی تربیتی سخت و نیاز به روحیه جهادی شما مربیان عزیز دارد.

شهید بهنام محمدی متولد 12 بهمن 1345 در شهر خرمشهر بود که بر محاصره شهر خرمشهر در صف بسیجیان دانش آموز قرار گرفت و با دشمن پیکار نمود و سرانجام در 28 مهر 1359 به درجه رفع شهادت نائل گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها