خبرهای داغ:
در بیانیه نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در پی اقدام شارلی ابدو آمده است
نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در پی اقدام شارلی ابدو با صدور بیانیه ای این اقدام سخیف را محکوم کرد.
کد خبر: ۹۲۷۶۳۷۷
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، در متن این بیانیه آمده است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ مَا أَرْسَلْنَاکَ إِلَّا رَحْمَهً لِلْعَالَمِینَ. (انبیاء/107)

   به یقین هتک حرمت نشریه فرانسوی به قرآن کریم و پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) نشان از اوج عناد و کینه‌ورزی دشمنان اسلام و اقدامی رذیلانه و نابخردانه که نشانه قطعی تحقق پیروزی اسلام بر طاغوتیان عصر است.

اهانت نشریه فرانسوی ضد دینی شارلی ابدو به عقاید بیش از دومیلیارد مسلمان، که سابقه ­ای بس طولانی در نشر مطالب موهن علیه ادیان آسمانی دارد گویای جاهلیت مدرن و انحطاط فکری و اخلاقی مدعیان آزادی در غرب است.

دشمنان ضعیف و ترسوی اسلام همواره تلاش می کنند با ابزارهای رسانه‌ای نور الهی را کم رنگ کنند: يُرِيدُونَ أَنْ يُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ. در حالی که وعده قطعی الهی است که؛ «وَ يَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ يُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ». (توبه/32)

   این نشریه فرانسوی یک بار دیگر به بهانه آزادی بیان، آزادی ادیان آسمانی را نقض کرد که یقیناً اهانت به ادیان الهی مصداق روشنی بر دشمنی آن ها با انسان های آزادیخواه، استکبارستیز و استقلال طلب است.

   نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا آذربایجان شرقی ضمن ابراز انزجار از این اقدام جاهلانه، هتک حرمت به ساحت قدسی و الهی رسول اکرم حضرت محمد(ص) را شدیداً محکوم کرده و از آزادی خواهان جهان و پیروان ادیان الهی انتظار دارد با محکومیت این اقدام سخیف، اقدامات مقتضی و عاجل در جهت جلوگیری از تکرار چنین اعمال شنیع را به عمل آورند.

همچنین بر مجامع حقوقی و قانونی خصوصاً وزارت محترم امور خارجه لازم است طبق قوانین بین‌المللی در برابر این تعرضات و تعدی‌ها به جهان اسلام ساکت نمانده و با این اقدامات زشت و غیر اخلاقی و غیر انسانی قاطعانه برخورد کنند.

   نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در آخر بیانیه اعلام می دارد: دشمنان اسلام و ایران اسلامی بدانند که مطمئناً این سیاست‌های کور و شیطانی آن ها به هیچ وجه تداوم پیدا نخواهد کرد و اسلام و اسلامیان و جبهه مقاومت اسلامی در اوج اقتدار به مسیر الهی و مقتدرانه خود ادامه خواهد داد ان شاءالله.

 

        والعاقبه للمتقین

    نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا

                                                                                        

ارسال نظرات
پر بیننده ها