امام جمعه موقت میبد؛

فرهنگ کشور ما به اینترنت ملی گره‌خورده است/ دولت موانع اجرای قانون تسهیل ازدواج را برطرف کند

حجت الاسلام اعرافی اعرافی به دولتی‌ها و مجلسی‌ها هشدار داد تا زمانی که آینده کشور به تاریکی نکشیده شده است به داد جوانان برسند و موانع اجرای قانون تسهیل ازدواج را برطرف کنند.
کد خبر: ۹۲۷۶۳۷۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، امام جمعه موقت میبد در خطبه های نماز جمعه این هفته میبد با اشاره به امضاء قرار داد ننگین شیخک های بی شخصیت و آلت دست استکبار و گاوهای شیرده آمریکا؛ یعنی بحرین و امارات گفت: این قراردادها چیزی جز نمایش تبلیغاتی از جانب رژیم استکباری آمریکا نیست و اعتباری ندارد.
 حجت‌الاسلام محمد اعرافی بابیان اینکه این شیخک ها در گذشته هم ارتباط پنهانی با رژیم صهیونیستی داشتند، افزود: آنها با این جنایت خود که ذلیلانه در کاخ سیاه و در مقابل سران کفر و الحاد و استکبار سرخم کردند و تورات هدیه گرفتند؛ دل میلیون‌ها مسلمان و مردم فلسطین را آزرده کردند.
خطیب جمعه میبد تصریح کرد: شیخک های منطقه خلیج‌فارس به‌ویژه شیخک های بحرین و امارات، سرنوشت نکبت‌بار و شوم خود را به غده سرطانی جهان و رژیم صهیونیستی گره زدند.
وی گفت: رژیم صهیونیستی که خود در منجلاب فساد و مشکلات خود غوطه ور است امروز آمده است تا با قراردادهای ننگین استعماری، ثروت‌های نفتی خلیج‌فارس را به تاراج ببرد و در تعجبم مردم منطقه در مقابل قرارداد استعماری غیر از مردم بحرین به پا نمی‌خیزند.
امام‌جمعه موقت میبد افزود: امیدواریم این قراردادهای استعماری موجب خیزش بهار عربی اسلامی واقعی شود.
حجت‌الاسلام اعرافی تصریح کرد: قاطعانه به حاکمان بحرین و امارات اعلام می‌کنیم در صورت خدشه در امنیت منطقه و حوزه خلیج‌فارس و ایران اسلامی مسئولیت آن بر گردن این شیخک هاست و پاسخ بسیار شدید و کوبنده جمهوری اسلامی را در پی خواهد داشت.
خطیب جمعه میبد در بخش دیگر از سخنان خود تأخیر در راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و اینترنت ملی را تأسف‌آور خواند و با اشاره به دغدغه رهبری گفت: امروز بعضی از دست‌اندرکاران در مقابل اینترنت ملی و دغدغه رهبر انقلاب، کج دهنی و تمرد می‌کنند.
وی بابیان اینکه فرهنگ کشور ما به اینترنت ملی گره‌خورده است افزود: با راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و اینترنت ملی هزینه برای کاربران کاهش، سرعت اینترنت بیشتر و امنیت اطلاعات بالا می‌رود و باید صفحات مجازی داخلی تقویت شود.
امام‌جمعه میبد گفت: متأسفانه دلال‌هایی وجود دارند که با سوءاستفاده وضعیت فعلی اینترنت سودهای زیادی به جیب می‌زنند و باید مجلس و دولت به داد فرهنگ این ملت برسد و فرزندان ما که امروز به خاطر شرایط کرونا با فضای مجازی بیشتر کار دارند در این فضای خطرناک دچار آسیب نشوند.
حجت‌الاسلام اعرافی، سی یکم شهریورماه آغاز هفته دفاع مقدس و دلاور مردی‌های رزمندگان اسلام در طول ۸ سال دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: ملت ایران و جوانان ایران اسلامی در یک جنگ نابرابر که تمام دنیا از شرق و غرب، الحاد و استکبار و ارتجاع منطقه رودرروی ایران اسلامی ایستادند و با زور و زر و تزویر در مقابل ملت ایران قد علم کردند؛ با خیال باطل خود حکومت جمهوری اسلامی نوپای ما را سرنگون کنند؛ اما به فضل الهی و امدادهای غیبی حضرت حق و به پایمردی و رشادت فرزندان این مرزوبوم موجب ذلت و زبونی استکبار شد و نتوانستند حتی یک وجب از خاک ما را تصرف کنند.
وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با سلاح دین، الله‌اکبر و ایمان در مقابل انواع سلاح‌ها و توپ و تانک‌های مرگ‌بار دشمنان ایستادند و آبدیده شدند و امروز در رشته‌های مختلف علوم و فنون صنایع موشکی باعث هراس امریکا و صهیونیست‌ها شدند.
امام‌جمعه موقت میبد خاطرنشان کرد: ما در دفاع مقدس به دنیا فهماندیم که با تکیه به سلاح ایمان و ولایت مداری، پایه‌های ستم و استکبار را لرزاندیم.
خطیب جمعه میبد گفت: وظیفه ما امروز این است که از دستاوردهای دفاع مقدس در همه ابعاد هنری، فرهنگی حراست کنیم و با کارهای هنری، تئاتر، فیلم و نمایش و کارهای تأثیرگذار تبلیغاتی به آیندگان خود نشان دهیم که پدرانشان در دفاع مقدس چه رشادت‌ها و شجاعت‌ها و حماسه‌آفرینی‌هایی را انجام دادند.
امام‌جمعه موقت میبد با اشاره به تصویب قانون تسهیل ازدواج در سال ۸۴ و اجرایی نشدن آن گفت: امروز ۱۹ درصد زنان و ۳۳ درصد مردان دهه شصت ما هنوز ازدواج نکرده‌اند.
وی به دولتی‌ها و مجلسی‌ها هشدار داد تا زمانی که آینده کشور به تاریکی نکشیده شده است به داد جوانان برسند و موانع اجرای قانون تسهیل ازدواج را برطرف کنند.
حجت‌الاسلام اعرافی به خانواده‌ها هم توصیه کرد: دست از چشم‌وهم‌چشمی بردارند و با پایین آوردن توقعات خود در امر مهریه و جهیزیه و امکانات زندگی دست فرزندان خود را برای یک زندگی سالم در دست هم قرار دهند.

ارسال نظرات