کارشناس مسایل دینی و فرهنگی:

دفاع مقدس نمایانگر ایستادگی ملت بزرگ ایران مقابل استکبار بود

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی فتاحیان، گفت: ملت ایران در 8 سال مقاومت تاریخی دفاع مقدس، آزمون بزرگی را به نمایش جهانیان گذاشت.
کد خبر: ۹۲۷۶۳۹۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی فتاحیان، در همایش تبیینی ترویجی کارکنان سپاه ناحیه شهرکرد، گفت: همه مستکبران دنیا با تمامی توانشان جمع شدند و متعهد شدند و تمام توان اقتصادی، نظامی، سیاسی و رسانه ای شان را در ظرفی به نام ارتش صدام متمرکز کردند و به دنبال تغییر و تنزیل سرنوشت ملت ایران بودند؛ اما ملت ایران ایستاد و در 8 سال مقاومت تاریخی آزمون بزرگی را به نمایش گذاشت.

وی، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: هشت سال دفاع مقدس و رعایت اصول اخلاقی در این جنگ نابرابر از جانب ملت بزرگ ایران، شخصیتی نوین برای ملت ایران ساخت، به طوری که جهانیان هنوز هم از منظر دفاع مقدس به ملت ایران می نگرند.

فتاحیان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، اظهار کرد: دشمن اکنون با سوء استفاده از برخی سوءمدیریت‌ها به جنگ اقتصادی روی آورده تا از طریق فشار و تسلیم مردم، بین نظام و مردم فاصله بیندازد اما با هوشیاری فرماندهی معظم کل قوا و ملت صبور ایران، در هدف خود ناکام مانده و خواهد ماند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرکرد، گرامیداشت هفته دفاع مقدس را از مهمترین ضرورت‌ها برای جامعه و افکار عمومی کشور دانست و تأکید کرد: ملت ما به ویژه نسل جوان، نیازمند درک و شناخت هر چه بیشتر ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس است.

ارسال نظرات