جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خداوند وعده پیروزی را برای جبهه حق قرار داده و وجود این همه شهید از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون نشان از عمل به وعده خداوند است.
کد خبر: ۹۲۷۶۴۰۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار دریادار علی فدوی  در بیست و سومین گردهمایی یادگاران هشت سال دفاع مقدس در استان البرز که در میدان صبحگاه پادگان شهید شرع پسند سپاه ناحیه امام حسین (ع)‌کرج برگزار شد، افزود: شهدا در مرتبه ای قرار دارند که کل مردم دنیا در یک جا جمع شده اند نمی توانند به مرتبه ای که خداوند برای شهدا قرار داده، اضافه کنند ولی شهید می تواند برای همه عنایت داشته باشد برای اینکه خداوند این اختیار را به شهید داده است.

 

همگرایی جبهه باطل برای ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی با شکست روبه‌رو می‌شود/شهدا دلیلی بر عمل به وعده خداوند هستند

وی اظهار داشت: ما این جایگاهی که خداوند برای شهیدان قرار داده همیشه منتظر هستیم تا نشانی از شهدا به ما برسد زیرا نیازمند عنایت شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه امام راحل گفته اند که از خداوند بخواهید که عاقبت به خیر بشویم، گفت: در این دنیای پرتلاطم نمادی از جبهه حق نظام اسلامی و جبهه باطل آمریکا و همپیمانانش بروز پیدا می کند و دائم می بایست تمام کمک هایی که در اختیار ماست را بطلبیم تا این عاقبت بخیری نصیب ما بشود.

فدوی با اشاره به اینکه چهل و یک سال و ۶ ماه از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و دو روز دیگر چهلمین سالگرد دفاع مقدس است، افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی فقط به مدت ۲۴ ساعت به صورت سازمان یافته به ما حمله نکردند و از صبح روز ۲۴ بهمن ۵۷ سازمان یافته به انقلاب اسلامی حمله کردند.

وی اظهار داشت: یعنی بدون توقف بدون اینکه حتی یک لجطه را دشمنان انقلاب اسلامی از دست داده باشند ۴۱ سال و ۷ ماه است که در وجه باطل خودشان مصر هستند و تلاش می کنند و به جبهه حق انقلاب اسلامی حمله کردند.

وی ادامه داد: در این مدت زمان طولانی جبهه باطل شیطان بزرگ گستردگی اتحادی پیدا کردند که در طول تاریخ غیر از مقطعی که مربوط به خود رسول الله (ص) و ائمه معصومین (ع) است وجود نداشت.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: دشمنی با پیامبر بزرگتر از دشمنی با انقلاب اسلامی بود زیرا دشمنان آن زمان خیلی قوی تر بودند به طوریکه اتحادی که در جنگ احزاب ابوسفیان و بقیه شیاطین گرفتند خیلی بزرگتر از اتحادی بود که دشمنان ما به خودشان گرفتند.

وی گفت: غیر از آن مقطع تاریخی هیچ مقطعی نمی توانید پیدا کنید که این همه دشمنی، اتحاد و همبستگی جبهه باطل داشته تا به جبهه حق حمله کند و دشمنی کند.

وی با بیان اینکه در این زمان طولانی دشمنان ما یک پیروزی برای خودشان نمی توانند مثال بزنند، افزود: در طول این ۴۱ سال و ۷ ماه حتی یک پیروزی نمی توانند بگویند ولی ما در جبهه حق انقلاب اسلامی وقتی بخواهیم پیروزی ها را بگوییم به قدری طولانی است که روزهای زیادی را طلب می کند.

فدوی تصریح کرد: اگر انسان همانطور که در پیروزی انقلاب اسلامی بر قاعده هایی که خداوند تعیین کرده عمل کرد و پیروز شد عمل کند، همیشه پیروز است و وعده خداوند حق است زیرا یکی از این قاعدها پیروزی حق است.

وی با بیان اینکه دو حزب در دنیا بیشتر نیست که یکی حزب خداوند و یکی حزب شیطان و حزب سومی وجود ندارد، گفت: خداوند می فرماید در تمام حالت ها حزب خداوند پیروز است که نه تنها غالب است بلکه مفلح هم هست.

وی افزود: اگر در حزب خداوند باشیم یعنی در جبهه پیروز هستیم.

فدوی بیان داشت: برایند کلی این است که تمام نظام اسلامی و دلدادگان آن در زمان شروع نهضت تا کنون به شرط هایی که خداوند گذاشته عمل کرده اند و این همه شهدا دلیلی بر عمل شدن به این وعده خداوند است.

وی گفت: وجود بیش از ۲۰۰ هزار شهید که بیش از ۱۰۰ هزار نفر آن در لباس خاکی بسیج شهید شدند دلیلی بر عمل به شرط های خداوند در انقلاب اسلامی است.

وی افزود: خداوند به دنبال بهانه می گردد که به بندگان خوب خودش عنایت های بی شمار داشته باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب می گذرد و این روند یک روند دائمی بوده است وگرنه این همه شیاطین عالم که با هم اتحاد پیدا کرده اند و تمام قدرت های مادی و دنیوی را به کار گرفته اند ولی کوچکترین پیروزی را به دست نیاوزده اند.

وی گفت: این پیروزی را نه تنها در مرکز انقلاب اسلامی بلکه در جاهای دوری که دلدادگان انقلاب اسلامی قرار دارند نتوانسته اند به دست بیاورند.

وی ادامه داد: تمام اطلاعات نشان می دهد که یمن فقیرترین کشور دنیا است و اکنون محاصره کامل است و رفت و آمد به آن غیرممکن است ولی یمنی ها که دلداده انقلاب اسلامی هستند هر چند روز یک بار یک توانمندی جدید از خود بروز می دهند.

وی اضافه کرد: تمام عالم از آمریکا و اسراییل گرفته تا کشورهای عربی و اروپایی همانطور که بر علیه ما خباثت نشان دادند بر علیه یمنی ها هم همین خباثت را نشان می دهند ولی از عهده آن ها برنیامده اند.

فدوی با بیان اینکه خداوند فرموده من با جبهه حق هستم ، گفت: تمام توانمندی به ظاهر دنیوی و مادی را در اختیار دارند ولی از عهده انقلاب اسلامی و رزمندگان اسلام برنیامده اند.

وی افزود: این خفت باری برای آمریکا از سال ۶۶ در خلیج فارس شروع شد که دستشان را مقابل رزمندگان اسلام بالا گرفتند.

وی با بیان اینکه مسوولان باید طبق وعده خداوند عمل کنند، گفت: همانطور که زمانی که مسوولیت می گیرند قسم می خورند که به روال قرآن و قانون عمل کنند، پیروز هستند و باید با اخلاص پای کار بروند.
 وی همچنین با بیان اینکه جبهه باطل برای شکست ایران اسلامی اتحاد بی‌سابقه‌ای شکل داده است»، گفت: این همگرایی جبهه باطل در نهایت و به اذن خداوند با شکست روبه‌رو می‌شود و جبهه حق به پیروزی خواهد رسید.

در پایان این آیین از تمبر یادبود چهلمین سال دفاع مقدس رونمایی شد.

ارسال نظرات