خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

شور عاطفه ها برای تأمین دو هزار گوشی و تبلت دانش آموزان نیازمند

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در برنامه شور عاطفه ها تلاش می کنیم تا با همکاری اقشار مختلف مردم نیکوکار، دو هزار گوشی و تبلت خریداری و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گیرد.
کد خبر: ۹۲۷۶۴۰۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهرعلی حق گویان با حضور در پایگاه مرکزی شور عاطفه های کمیته امداد که در سبزه میدان (میدان آزادی) شهر قزوین برپا شده، بیان کرد: خدمت به نیازمندان در کمیته امداد محدود به یک خدمت خاص نیست و به افراد مختلف و نیازهای مختلف آنها توجه می شود.

وی ادامه داد: یکی از نیازهایی که در شرایط فعلی در خانواده های نیازمند محسوس و جدی شده است، لزوم تهیه گوشی و یا تبلت برای دانش آموزان آنان است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: دانش آموز نیازمند با توجه به محدودیت های کرونایی امروز با مشکلات مختلف مواجه شده که تأمین گوشی هوشمند برای بهره برداری از آموزش های مجازی ضروری و مهم است.

وی افزود: در برنامه شور عاطفه ها تلاش می کنیم تا با همکاری اقشار مختلف مردم نیکوکار، دو هزار گوشی و تبلت خریداری و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گیرد.

حق گویان عنوان کرد: تحصیل برای کلیه فرزندان این مرز و بوم ضروری است و برای فرزندان خانواده های تحت حمایت این نهاد ضروری تر، چراکه با ارتقای سطح تحصیلی فرزند مددجو، یکی از مهمترین بسترهای محرومیت زدایی فراهم شده و در واقع چرخه تداوم فقر در خانواده قطع می شود.

وی تصریح کرد: در جشن عاطفه های سال قبل مردم نیکوکار و نوعدوست استان قزوین بیش از سه میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند و امیدواریم با افزایش کمک های مردمی درسال جاری بتوانیم خدمات مورد نیاز را به دانش آموزان نیازمند ارائه کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهارکرد: تلاش می کنیم جذب کمک های غیرنقدی بیشتر در راستای رفع نیازهای آموزشی منطبق با فرآیند جدید ( آموزش از راه دور) صورت پذیرد.

وی یادآورشد: شور عاطفه ها از روز شنبه ۲۲ شهریور لغایت ۱۱ مهرماه برگزار می شود که علاوه بر دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۴۵۴۰۶ و کد مهربانی #۱*۰۲۸*۸۸۷۷* برای دریافت کمک های مردمی در نظر گرفته شده است.

شایسته ذکر است که در استان قزوین سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز داریم که بررسی های اولیه نشان می دهد بیش از دو هزار دانش آموز برای استفاده از آموزش مجازی نیاز به تبلت یا گوشی هوشمند دارند.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار