کد خبر: ۹۲۷۶۴۱۶
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴

پویش خیمه مهر و هنر از زبان هنرمندان و سیاسیونبه گزارش روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان کشور، سازمان بسیج هنرمندان در راستای پویش کمک مومنانه پویشی تحت عنوان خیمه مهر و هنر ایجاد کرده که هدفش کمک به اقشار آسیب پذیر به ویژه هنرمندان است، این پویش تا کنون مورد حمایت هنرمندان و سیاسیون کشور بوده است که در ذیل به آنها اشاره می کنیم.

 

سیاسیون حامی پویش خیمه مهر و هنر

احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز

1-احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز گفت: بلایی در سطح جهانی تحت عنوان کرونا نازل شده است که به تبع آن تاثیراتی در کشور ما در کسب و کار ها و معیشت مردم ایجاد شده است، اما گروه هایی مانند هنرمندان از این بلا نسبت به دیگران بیشتر آسیب دیده اند.

 

او ادامه داد: مشکلات هنرمندان حتما نیاز به رسیدگی دارد که خوشبختانه مردم ما در دستگیری و حمایت از گروه هایی مانند هنرمندان که از کرونا آسیب دیده اندحمایت های خوبی انجام می دهند، معتقدم پویش خیمه مهر و هنر برای حمایت از هنرمندان آسیب دیده است و هر قدر که وسعت آن بیشتر باشد اثر گذاری آن بهتر است.

رحمت الله فیروزی پوربادی نماینده مردم نطنز

2-رحمت الله فیروزی پوربادی نماینده مردم نطنز گفت: بسیج هنرمندان به این نتیجه رسیده است که هنرمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه نیاز به کمک دارند و ما مشکلی در این قضیه نمی بینیم، ان شالله که افرادی که علاقه مند به هنر و فرهنگ هستند در پویش خیمه مهر و هنر شرکت کنند.

جعفر راستی نماینده مردم شبستر

3-جعفر راستی نماینده مردم شبستر اظهار کرد: هر چیزی که به نفع مردم و هنر باشد در هر شکل و صورتی باشد یک عمل خداپسندانه است، پویشی هم که سازمان بسیج هنرمندان تحت عنوان خیمه مهر و هنر ایجاد کرده است جزء کار های خدا پسندانه است که ان شالله این پویش به دیگر اقشار نیز سرایت کند.

 

او ادامه داد: آنگونه که اسلام گفته است اگر دغدغه مستضعفین را داشته باشیم دیگر در جامعه فغیری پیدا نمی کنیم، متأسفانه مشکلاتی که در جامعه وجود دارد به این دلیل است که ما 100 درصد به فرامین اسلام عمل نکرده ایم، پویشی که سازمان بسیج هنرمندان ایجاد کرده است حقیقتا یک کار ارزنده است.

اقبال شاکری نماینده مردم تهران

4-اقبال شاکری نماینده مردم تهران تصریح کرد: به طور کلی هر پویشی اگر از جانب اقشار مختلف مردم کشورمان برای کمک مومنانه و مواسات راه بیافتد، کار خیلی ارزشمندی است به خصوص در مورد چهره هایی که ویژگی  های خاصی دارند، در حال حاضر برخی از هنرمندان که آنها را تحت عنوان سلبریتی می شناسیم اگر به مردم بپیوندند، بسیار اقدام ارزشمندی کرده اند.

 

او ادامه داد: اگر کسی هنرمند باشد و عمق هنر خود را از مردم گرفته باشد و به پویش خیمه مهر و هنر بپیوندد جای خوشحالی دارد و امیدوارم که بتوانند موفق بشوند، به طور کلی کمک هنرمندان می تواند مصادیقی ازجمله مالی، تولیدات هنری و غیره باشد.

 

احمد راستینه هفشجانی نماینده مردم

5-احمد راستینه هفشجانی نماینده مردم شهر کرد اظهار کرد: پویش خیمه مهر و هنر ابتکار خوبی است و معمولا هنرمندان متعهد که بخش قابل توجهی از آنها را بسیج هنرمندان سازماندهی می کند، مورد اعتماد مردم هستند.

او ادامه داد: این هنرمندان می توانند با ایجاد پویش خیمه مهر و هنر در ادامه فرمانی که مقام معظم رهبری فرمودند، کمک شایانی کنند و مردم هم حتما در این حوزه حمایت لازم را خواهند داشت.

 

هنرمندان حامی پویش خیمه مهر و هنر

مصطفی علیپور شاعر

1-مصطفی علیپور شاعر برجسته کشور گفت: پویش خیمه مهر و هنر اقدام بسیار خوبی است و نهاد های هنری، ادبی و فرهنگی باید از این پویش حمایت کنند و هنرمندان با توانایی بالا تر باید از هنرمندان آسیب پذیر حمایت کنند، در کل معتقدم این پویش اقدام انسان دوستانه بسیار خوبی است که زود تر باید ایجاد می شد.

مجتبی رحماندوست نویسنده و شاعر

2-مجتبی رحماندوست نویسنده و شاعر اظهار کرد: در حال حاضر هر قشر از جامعه انجمن خیرینی دارند که این نوع از انجمن ها به شدت برای هنرمندان صدق می کند به خصوص که اگر بانی آن بسیج باشد، زیرا مردم به خیلی از اشخاص هیچ اعتمادی ندارند، از این جهت پویش خیمه مهر و هنر اقدام ارزشمندی است.

رضا برجی مستند ساز

3- رضا برجی مستند ساز گفت: برخی از هنرمندان هستند که در دوره جوانی به خوبی از هنر خود استفاده کرده و درآمد لازم را کسب کرده اند اما اکنون در شرایط و سنی قرار دارند که شاید نتوانند مانند گذشته از هنر خود استفاده کنند از این جهت بهترین اشخاصی که می توانند به این دسته از هنرمندان کمک کنند هم صنفانشان هستند.

 

او ادامه داد: پویش خیمه مهر و هنر می تواند به این دسته از هنرمندان از طریق هم صنفانشان کمک لازم را بکند.

محمد کاسبی بازیگر سینما

4-محمد کاسبی بازیگر سینما تصریح کرد: ان شالله هر کس کار خیر انجام می دهد چه در غالب پویش خیمه مهر و هنر و غیره خداوند کمک اش کند.

سید محمود شجاعی طبا طبایی نقاش

5-سید محمود شجاعی طبا طبایی نقاش و کاریکاتوریست اظهار کرد: نیاز بسیار جدی به این مسئله داریم که عزیزان حوزه فرهنگ و هنر با یک دیگر ارتباط برقرار کنند، از طرف دیگر هم هنرمندان بسیار خوبی در سراسر ایران داریم که بخشی از آنها واقعا در شرایط بسیار سختی قرار دارند که بسیج هنرمندان پایه گذاری پویشی تحت عنوان خیمه مهر و هنر شده که می تواند هم ارتباط هنرمندان را با یک دیگر برقرار کند و هم به اقشار آسیب پذیر کمک کند.

 


انتهای پیام/

ارسال نظرات