خبرهای داغ:
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

سپاه پاسداران محور موضوعات در عرصه های مختلف است

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اینکه فلسفه وجودی تشکیل بسیج و سپاه این است که بتواند جامعه را متناسب با شرایط بالانس کند، گفت: امروز سپاه محور موضوعات در عرصه های مختلف است که آن هم به واسطه عنایتی است که مقام معظم رهبری نسبت به این مجموعه دارند.
کد خبر: ۹۲۷۶۴۲۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار غیاثی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار با آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز توفیق بزرگی خداوند به ما عنایت کرد تا در ابتدای صبح به محضر شما برسیم.

وی، مهمترین هدف از سفر به خراسان جنوبی را دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و کارکنان سپاه انصار الرضا(ع) و عرض خداقوت به آنها دانست و گفت: 11 ماه حضور در خراسان جنوبی و توفیق خدمت گزاری به مردم این استان، جزء بهترین ایام خدمت بنده به شمار می آید که خداوند را بر این منتی که بر بنده داشته است، بسیار شاکر هستم.

سردار غیاثی ادامه داد: اگرچه مدت خدمت بنده در این استان کوتاه بود اما معتقدم در موقعیتی قرار گرفتیم که احساس کردیم در کنار خدمتی که انجام می دهیم، نیم نگاهی نیز به برخی از مسائلی که استان را تحت تأثیر خودش قرار داده به همراه دیگر همکارانمان در سپاه و تعاملی که با حضرتعالی داشتیم، توجه داشتیم.

 مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه فلسفه ی وجودی تشکیل بسیج و سپاه این بوده است که بتواند جامعه را متناسب با شرایط بالانس کند، یادآور شد: امروز سپاه محور موضوعات در عرصه های مختلف است آن هم به واسطه عنایتی است که مقام معظم رهبری نسبت به این مجموعه دارند.

سردار غیاثی ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: امیدواریم که خداوند متعال این لطف و عنایت را در حق ما داشته باشد که بتوانیم در راه امام و شهدای بزرگوارمان ثابت قدم باشیم و ما را نیز مشمول رحمت خود و در زمره شهدا قرار دهد تا تلاش هایمان را به گونه ای دنبال کنیم که شرمنده رفقای شهیدمان نشویم.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما به عنوان یک سرباز تا زمانی که مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صلاح بداند، در خدمت آنها خواهیم بود و آن را وظیفه و تکلیف می دانیم.

سردار غیاثی خطاب به آیت الله عبادی اظهار داشت: اگرچه ممکن است فراغت های میدانی ما کمتر شود اما هر زمانی که فرمایشی داشتید حتما به محضر شما خواهیم رسید.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خواست؛ در حق ما دعا بفرمایید تا بتوانیم سربازان خوبی در رکاب ولایت و مقام معظم رهبری باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار