مسئول کمیته بهداشتی کارگروه تخصصی مبارزه با ویروس کرونا بسیج اساتید استان اصفهان گفت؛
حمیدرضا خدایی مسئول کمیته بهداشتی کارگروه تخصصی مبارزه با ویروس کرونا(کووید19)؛ گفت: ستاد کرونا در استان اصفهان منفعل است و هیچ اقدام فوری انجام نمی‌دهد.
کد خبر: ۹۲۷۶۴۴۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، حمیدرضا خدایی مسئول کمیته بهداشتی کارگروه تخصصی مبارزه با ویروس کرونا(کووید19)؛ در پی انتشار آمار 40 درصدی مبتلایان به کرونا از استان اصفهان، با اشاره به پیش بینی ها درست وزارت بهداشت در خصوص کرونا و این که پیش بینی که مورد استفاده قرار نگیرد حیات جامعه را تهدید می کند، گفت: ستاد کرونا در استان اصفهان منفعل است و هیچ اقدام فوری انجام نمی دهد؟

ستاد کرونا در استان اصفهان منفعل است و هیچ اقدام فوری انجام نمی دهد!
وی در گفت‌وگو با روابط عمومی سازمان بسیج اساتید استان اظهار داشت: رئیس جمهور در روز بازگشایی مدارس گفت دوگانگی سلامت و آموزش، خانه و مدرسه نادرست است، رئیس جمهور در همان جلسه گفتند برای ما مهم است که در کنار زندگی مردم و در کنار حیات جامعه، سلامت مردم و سلامت جامعه روند علم و دانش جریان داشته باشد بسیار هم خوب! اما سوال اینجاست آیا آموزش مجازی که در این شرایط کرونایی به مدد همگان از جمله والدین، آموزش و پرورش، کادر درمان و تمامی آحاد جامعه آمده است؛ موجبات حیات جامعه و جریان یافتن روند علم و دانش را فراهم کرده است، یا موجبات ممات جامعه و مهار روند علم و دانش را فراهم کرده است؟.


پیش بینی که مورد استفاده قرار نگیرد حیات جامعه را تهدید می کند
مسئول کمیته بهداشتی کارگروه تخصصی مبارزه با ویروس کرونا بسیج اساتید استان اصفهان ادامه داد: پیش بینی که مورد استفاده قرار نگیرد حیات جامعه را تهدید می کند مگر جز این است که وزارتخانه بهداشت پیش بینی پاییز سختی را کرده بود مگر جز این است که وزارتخانه بهداشت پیش بینی افزایش شیوع کرونا پس از مسافرتهای اخیر را کرده بود پس چرا و با چه استدلالی حضور فیزیکی فرزندان این جامعه را در مدارس طلب می کند.
خدایی با بیان این که فرصت زیادی بود که زیرساختهای آموزش مجازی و الکترونیک به جای جای این کشور پهناور برود مگر قرار نبود بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی آخرین مرحله از بازگشاییها باشد، گفت: گاهی مدیر تصمیم می گیرد مردم هم اجرا می کنند اما هر دو می بایست حرف متخصص مربوطه را گوش می دادند و انجام می دادند؛ این دقیقا فرآیند گم شده ای است که می بایستی در تمامی بازگشایی ها مد نظر قرار می گرفت که نمی گیرد.
وی ادامه داد: وقتی متخصص وزارت بهداشت می گوید موج سوم نگوییم دریای پرتلاطمی و مواجی در راه است یعنی مدیران و مردم نباید تصمیم بگیرند، یعنی مسئولان باید نقش خود را در تسهیل آموزش برای همگان فراهم کند و مردم نیز بخشی از کمکهای همدلانه خود را به این مهم و به این سمت اختصاص دهند.
مسئول کمیته بهداشتی کارگروه تخصصی مبارزه با ویروس کرونا بسیج اساتید استان اصفهان بیان کرد: امروز گفته های مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نشان داد که روزهای خوبی در انتظار اصفهان نیست فقط امروز بیشتر از 40 درصد مبتلایان کشوری کرونا از استان اصفهان بوده اند خبر دیگری می گوید که دانش آموزان و معلمان عزیز اصفهانی نیز درگیر این بیماری شده اند.
خدایی گفت: تا کی قرار است که وزیر بهداشت بعنوان یک متخصص بگوید شبها بخاطر گسترش بیماری چشم برهم نمی گذارم و خواهش می کنم از مردم که به مسافرت نروند و مدیر مربوطه بگوید مدارس حضوری و اختیاری است و مردم هم ترافیک جاده ها را رقم بزنند.


چرا ستاد کرونا در استان اصفهان تا این حد منفعل است و هیچ اقدام فوری انجام نمی دهد
وی اظهار داشت: اصل بر این است که جان آدمی عزیزترین دارای آن است پس چرا تا این اندازه دست کم گرفته می شود چرا ستاد کرونا در استان تا این حد منفعل است و هیچ اقدام فوری انجام نمی دهد چرا به بازگشاییها، امکان پر تجمع و سفرهای غیر ضرور واکنشی اندکی مقتدرانه تر نشان نمی دهند.


وقت طلا نیست وقت زندگیست به زندگی مردم توجه کنید
مسئول کمیته بهداشتی کارگروه تخصصی مبارزه با ویروس کرونا بسیج اساتید استان اصفهان گفت: ستاد محترم کرونا آلودگی روزانه هوا وجود دارد مردم و حتی مسئولین دستگاههای مختلف هم بدرستی و کامل شیوه نامه های بهداشتی را انجام نمی دهند از هم اکنون وضعیت توزیع موثر آنفولانزا هم زیر سوال است می دانم که می دانید این مطالب را؛ واقعا میخواهید کی چه کاری را انجام دهید وقت طلا نیست وقت زندگیست به زندگی مردم توجه کنید.


انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان اصفهان

ارسال نظرات