خبرهای داغ:

مراسم بزرگداشت شعر وادب فارسی درشاهرود برگزار شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: روز شعر و ادب فارسی روز بزرگداشت همه سخنوران و شاعران ایران زمین است.
کد خبر: ۹۲۷۶۴۵۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
مراسم بزرگداشت شعر وادب فارسی درشاهرود برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همزمان با ۲۷ شهریور، سالروز شعر و ادب فارسی، محفل شعرخوانی انجمن شعر و ادب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی درتالار بهمن این اداره برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در این مراسم گفت: داناترین و فرهیخته‌ترین ملت‌های جهان ملت‌هایی هستند که هویت خویش را بر اندیشه و ادبیات هنر بنا نهاده اند.
رضا مهدیان افزود: شعر و ادب فارسی میراث و گنجینه بزرگ نیاکان ما و آیینه هویت راستین سرزمین ما ایران است.
مهدیان گفت:اگر روز شعر و ادب پارسی به نام یکی از شهریاران قلمرو ادب پارسی یعنی شهریار پیوند خورده است امری غریب و عجیب نیست چرا که همه بزرگان و زبان آوران زبان فارسی از دیرباز تا به امروز پرتو‌های خورشیدشعر وادب فارسی هستند.
مهدیان افزود: بر این اساس بزرگداشت هر یک از بزرگان به معنی گرامیداشت همه آنان و به معنی ارج نهادن به هویت و فرهنگی است که این شاعران را در دامان خود پرورده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان شاهرود ضمن گرامی داشت ۲۷ شهریور روز شعر و ادب فارسی این روز را به همه شاعران و علاقمندان به حوزه شعر و ادب را تبریک گفتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها