به همت بسیج اساتید در جهاد دانشگاهی برگزار شد:

نشست هیات اندیشه ورز سبک زندگی دینی اسلامی

نشست هیات اندیشه ورز سبک زندگی دینی اسلامی ذیل بیانیه گام دوم انقلاب، با حضور اکثریت اعضا و رئیس این هیات سید باقر حسینی در جهاد دانشگاهی استان چهار محال و بختیاری برگزار گردید.
کد خبر: ۹۲۷۶۵۰۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، نشست هیات اندیشه ورز سبک زندگی دینی اسلامی ذیل بیانیه گام دوم انقلاب با حضور اکثریت اعضا و رئیس این هیات سید باقر حسینی در جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

نشست هیات اندیشه ورز سبک زندگی دینی اسلامی
در این نشست سید باقر حسینی مسئول هیات اندیشه ورز سبک زندگی دینی اسلامی، با اشاره به شعار محوری و راهبردی سال «جهش تولید» از کار به‌عنوان اصلی ترین سرمایه فردی و اجتماعی انسان ها در زندگی یاد کرد و از جامعه دانشگاهی و نخبگان خواست فرهنگ کار و تلاش را می بایستی به عنوان تب گفتمان غالب در جامعه اسلامی ایجاد کرد.
وی افزود : با توسعه این فرهنگ می‌توان مسئولیت پذیری افراد را از سطح خانواده تا جامعه نسبت به این مقوله سوق داده و با ایجاد تعاونی ها، مشارکت های مردمی و تکیه بر توان داخلی و پیشرفت و توسعه و آبادانی کشور نقش به سزایی داشت.
در انتها اعضای جلسه در خصوص دستگاه های حاکمیتی و اجرایی به جهت تسهیل سازی امور در کار آفرینی به بحث و تبادل نظر پرداختند.


انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات