نهضت استادی بسیج جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:
نشست تخصصی «وظیفه تربیتی والدین در قبال نوجوانان» با محوریت دینی  و به همت کانون بسیج اساتید جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری ، روز پنج شنبه  20 شهریورماه 99  برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۶۵۲۹
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، نشست تخصصی «وظیفه تربیتی والدین در قبال نوجوانان» با محوریت دینی  و به همت کانون بسیج اساتید جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری ، روز پنج شنبه  20 شهریورماه 99  برگزار شد.

وظیفه تربیتی والدین در قبال تربیت دینی نوجوانان
حجت الاسلام و المسلمین حمید نادری، استادیار گروه معارف اسلامی دانشگاه شهرکرد و حافظ کل قرآن کریم نخستین نکته در مباحث تربیتی را قائل بودن اصل سختی و رشد برای دنیا بر شمرد و انسان را یک موجود بالقوه و مستعد معرفی کرد که برای پرورش استعدادهای خود به جهت رسیدن به اهداف بزرگ ناچار است سختی بکشد.
وی افزود: در نظر گرفتن دوره سنی برای تربیت والدین امری ضرروی است که باید به این نکته توجه شود و در تربیت فرزندان بایستی رفتار متناسب با آن سن را در نظر گرفت چرا که هر فرد باید مسئولیت کارهای خود را برعهده بگیرد تا در حین تربیت، مهارت‌های لازم را کسب کند.
در ادامه الهام شریفی مدرس دانشگاه فرهنگیان و مدیر مدرسه معارف اسلامی استان به اصل محبت در تربیت فرزندان اشاره کرد و محبت را بنیان گذار مابقی اصول تربیتی در فرد دانست چرا که ارتباط گیری و اعتماد دو جانبه والدین و فرزندان جز به محبت امکان پذیر نیست.


انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات