مراسم تودیع و معارفه مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد برگزار شد و در این مراسم از زحمات دکتر بذرپاچ تقدیر گردید و دکتر مختارزاده به عنوان رئیس بسیج اساتید دانشگاه ازاد هشتگرد معرفی شد.
کد خبر: ۹۲۷۶۵۴۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، مراسم تودیع و معارفه مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد هشتگرد

در این مراسم که با حضور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی هشتگرد و نماینده دفتر نهاد آن دانشگاه برگزار شد، ناصر واحدی جانشین بسیج اساتید استان البرز ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (علیه السلام) و تقدیر از زحمات دکتر بذرپاچ برای دکتر مختارزاده آرزوی موفقیت نمود.
واحدی همچنین گفت: امید است با استعانت از پروردگار و تبعیت از مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در مسیر تحول آفرینی هدفمند و انقلابی با نگاه مساله محور، قدم برداشته و با استفاده از ظرفیت‌های علمی موجود در دانشگاه در راستای تحقق اهداف سازمان بسیج اساتید حرکت شود.

 وی در خصوص اجرای پویش کمک مومنانه از مختارزاده خواست تا از حداکثر توان آن کانون در راستای هرچه بهتر برگزار شدن این پویش استفاده نماید.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان البرز

ارسال نظرات