خبرهای داغ:
رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزہ شهید فھمیدہ آبیک:

دفاع مقدس نام آشناترین واژہ در قاموس حماسه ھای عزت آفرین ایران است

رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزہ شهید فھمیدہ آبیک بیان کرد:دفاع مقدس نام آشنا ترین واژہ در قاموس حماسه ھای عزت آفرین ایران است.
کد خبر: ۹۲۷۶۵۴۴
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵

طیبه مافی رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزہ مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فھمیدہ آبیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ضمن گرامیداشت ھفته دفاع مقدس بیان کرد: ھفته دفاع ھفته افتخار و ھفته مقدسی است. در حقیقت جشن و عید بوده و بزرگداشتی از روحیه و ایثار مردم و مقاومت مقدس است.

وی افزود: دفاع مقدس نام آشنا ترین واژہ در قاموس حماسه ھای عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری ھای آن در تاریخ شکوھمند این دیار به یادگار خواھد ماند و زیبا ترین فصل این فرھنگ، خالقان این حماسه عظیم اند که با صلابت ارادہ و نور ایمان رھنورد راہ مقدسی شدند که پاداش آن جاودانگی و بقا بود.

رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه شهید فهمیده متذکر شد: جنگ تحمیلی عراق علیه ایران جنگ دو کشور نبود بلکه جنگ ابر قدرت ھای دنیا با ایران بود و اگر ھم از این جنگ بعنوان حماسه بزرگ و مقدس یاد می شود از این جھت است که فرزندان رشید ایران اسلامی با بضاعتی نا چیز جنگی به مصاف کسانی رفتند که از ماشین ھای جنگی برخوردار بودندو از این جهت است که دفاع مقدس نماد استقامت و سمبل پیروزی از پیچیدہ ترین عرصه رقابت ھای جھانی به شمار می رود.

وی در خاتمه تصریح کرد: دفاع مقدس اسلام را احیا کرد اسلامی که در گذر زمان ھموارہ مورد بی مھری ھای ظلمت پیشگان واقع شدہ بود و به جای حق و حقیقت، کفر و ضلال ھمراھی می کرد که یکبارہ از مظلومیت رھایی یافت و با یک حرکت انقلابی ، اسلام انقلابی و اصیل تبلور دوبارہ یافت.

6001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار