سرهنگ پاسدار مجید غلامی گفت :هفته دفاع مقدس مجموعه ای از بهترین ترین افتخارات امت ایران اسلامی در دفاع از کیان و غیرت اسلامی و جانفشانی مردانه پای پرچم برافراشته سه رنگ ایران اسلامی بود.
کد خبر: ۹۲۷۶۵۵۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

 سرهنگ پاسدار مجید غلامی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه روح الله در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان از برگزاری برنامه های این سازمان در هفته دفاع مقدس خبرداد و گفت:مردم ایران با داشتن رهبری مقتدر و آگاه، هوشمندانه و با انگیزه های الهی و ملی در مقابل دسیسه افکنان علیه ایران اسلامی ایستاد  و لحظه های زیبایی از وحدت و یکپارچگی ملی را به نمایش گذاشت.

وی افزود:امنیت امروز را مدیون رشادت ها و از خودگذشتگی شهدا یم دانیم که با نثار جان خود سبب عزت و امنیت ماندگار  امروز ما شدند.

سرهنگ غلامی با بیان اینکه حفظ و نگهداری از دستاوردهای شهدا و ایثارگران وظیفه امروز ماست افزود:در این راستا  با هدف اعتلای فرهنگ جانفشانی  و شهادت، دانش‎ آموزان و نسل جوان امروزی  باید دستاوردهای دوران هشت‌ساله شهدا را در دوران دفاع مقدس زنده نگه‌دارند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه روح الله با اشاره بر ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل های بعدی  اظهار داشت: ترویج و تشریح فرهنگ ایثار، مجاهدت، از خودگذشتگی و حماسه‌آفرینی هرچه بهتر به نسل جوان از ضروریات برنامه های این هفته خواهد بود.

وی تصریح کرد : جوانان مومن و انقلابی با روحیه برگرفته از ایمان الهی با خلق رشادت های فراوان نشان دادند که می توانند الگویی ناب برای جونان در سرتاسر جهان باشند.

سرهنگ غلامی یک از مهم ترین برنامه هفته دفاع مقدس در سطح استان را صبحگاه مشترک دانش آموزی دانست و گفت:عطر افشانی مزار شهدا، جشنواره مهتاب با موضوع حجاب و عفاف،آموزش و توانمند سازی مربیان آمادگی دفاعی،انجام میثاق نامه با شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی،تولید محتوا به وِزه کلیپ، آذین بندی و فضا سازی مدارس از جمله برنامه های مهم این سازمان خواهد بود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات