جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

جایگاه عشایر در دفاع مقدس بسیار برجسته و ارزشمند است

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: نقش معتمدین و بزرگان طوایف و عشایر در ادامه مسیر انقلاب اسلامی برجسته بوده و هست.
کد خبر: ۹۲۷۶۵۹۸
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار پرویز آبسالان،  جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در نشست هیئت اندیشه ورز نخبگان بسیج عشایری که در مهمانسرای سپاه سلمان در زاهدان برگزار شد، با تبریک هفته دفاع مقدس،  گرامیداشت یاد و نام شهدایی که جان خود را فدا کردند و از ارزشهای انقلاب اسلامی دفاع کردند گفت:  امروز اگر ما در جامعه بین الملل جایگاهی داریم و دشمن اگر امروز به ملت ما نمی‌تواند تعرضی کند و آسیبی به ما وارد کند به واسطه هشت سال دفاع مقدس است.
 
وی افزود: تمام قدرتهای جهان پشت سر صدام قرار گرفتند، که انقلاب را نابود کنند، ولی با حضور اقشار مختلف مردم از جمله عشایر در جبهه‌ها سرنوشت درخشانی رفم خورد و دشمن طعم شکست را چشید.
 
سردار آبسالان بیان کرد: امروز واقعا اگر دشمن اقدامی علیه ما نمی‌کند به واسطه  دوران  هشت ساله است که آزمون را پس دادیم و ثابت کردیم در برابر تمام امکانات دشمن ما با دست خالی چگونه مقاومت کردیم و امروز شرایط ما شرایط دفاع مقدس و اول انقلاب نیست،  امروز اگر دشمن کوچکترین اقدامی علیه ایران کند پاسخ دندان شکنی دریافت خواهد کرد.
 
جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در تمام شرایط سخت، جمهوری اسلامی به دشمنان با قدرت پاسخ داده است، علت عصبانیت دشمن از ملت ما به واسطه این است که تمام دنیای دشمن را تحت تاثیر قرار داده ایم .
 
این مسئول تصریح کرد: تفکر انقلاب  به همه دنیا صادر شده و تمام ملت‌های دنیا از  تفکر انقلاب  استفاده می‌کنند و زیر بار ظلم نمی‌روند،  این پیروزی مدیون ایثارگری‌ها و جانبازی‌های دوران دفاع مقدس است و نمی توان این دوران را مربوط به یک قشر دانست بلکه همه اقشار در این دفاع شرکت کردن؛ و این پیروزی بزرگ را رقم زدند.
 
آبسالان ادامه داد:  امروز ما در سایه آن پیروزی داریم زندگی می‌کنیم و در دنیا جایگاهی برای خود داریم، ایران اسلامی به عنوان یک ابر قدرت در دنیا مطرح است که جایگاه عشایر در دفاع مقدس خیلی برجسته و ارزشمند است.

وی تصریح کرد: عشایر با سلاح‌های ابتدایی که در اختیار داشتند پای کار آمدند و با امکانات محدود  این پیروزی بزرگ رقم خورد امروز اگر به این جایگاه رسیدیم که در حوزه دفاعی و هم حوزه های دیگر حرف برای گفتن داریم، درسی است که از دفاع مقدس گرفته ایم .
 
این مسئول اظهار داشت: نقش معتمدین و بزرگان طوایف و عشایر در ادامه مسیر انقلاب اسلامی خیلی برجسته بوده و در استان سیستان و بلوچستان از ابتدای انقلاب تا کنون فراز و نشیب های زیادی را داشته، و در چه شرایطی به سر می بردیم و امروز چه شرایطی داریم،  امروز شاهد امنیت پایدار در این استان هستیم که به واسطه وجود مردم و حضور در صحنه آنان به ارمغان آمده که این افتخار برای استان ما رقم خورده است و مسئولان  باید از ظرفیت مردم استفاده کنند.
 
ارسال نظرات