دادستان عمومی و انقلاب تربت جام بیان داشت: دستگاه قضایی حاشیه امنی برای اراذل و اوباش قائل نیست و به شدت برخورد می‌کند.
کد خبر: ۹۲۷۶۶۶۱
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حمید علیزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه با تاکید براینکه دستگاه قضایی هیج گونه حاشیه امنی برای مجرمین خطرناک وحرفه‌ای قائل نیست و به شدت بامتخلفین برخورد می‌کند درارتباط با قتل دو جوان باسلاح گرم در سطح شهر گفت: در ارتباط با قتل امین بدری دونفر مظنون دستگیر شدند و به نکات مثبت رسیدیم وتحقیقات توسط پلیس آگاهی ادامه دارد.

حمید علیزاده با اشاره به دومین درگیری منجر به قتل علی مولایی افزود: پس ازدرگیری منجر به قتل یکی از ضاربین بر اثر اصابت چاقو برای درمان به بیمارستان تایباد مراجعه کرده بودکه وی دستگیر و تحقیقات توسط پلیس آگاهی ادامه دارد.

وی با اشاره به بحث پیشگیری از جرائم خشن ادامه داد:سه ماه قبل اسامی ۵ نفر از اراذل و اوباش شاخص و سابق دار شهرستان در شورای تامین مطرح و برای رصد و دستگیری ایشان دستورات قاطع صادرشد.

وی با اشاره به مطالبه به حق مردم مبنی بر امنیت پایدار تصریح کرد: به مردم این نوید رامی دهم که با قید فوریت به پروند‌های ایشان رسیدگی گردد و با اجرای مجازات‌های قانونی درملاءعام ابهت توخالی که اراذل و اوباش برای خودشان ایجاد کردند از بین خواهیم برد.

دادستان متذکرشد: مشکلات اقتصادی، معیشتی، بیکاری و فقر موجب افزایش آسیب‌های اجتماعی شده است و همه دستگاه‌ها باید به وظیفه عمل کند فقر مساوی با کفر است و افرادی به دلیل فقر حتی اقدام به سرقت یک تن ماهی و بسته ماکارانی می‌کنند.

علیزاده تاکید کرد: متاسفانه خانواده‌های مددجویان توسط دولت مورد حمایت قرار نمی‌گیرندو هیچ کمکی به آنان نمی‌شود و فقط حمایت‌های انجمن حمایت زندانیان است که آن هم با کمک‌های مردمی است.

وی با اشاره به نظارت دادستانی بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی گفت::برای برخی مدیران اجرایی که به وظیفه عمل نکردند پرونده تشکیل شده و تحت رسیدگی قرار دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها