خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان شرایط کنونی کشور را پیچ تاریخی مهم و حساس ارزیابی کرد و گفت: عصر ما اوج تقابل با استکبار است و نشانه‌های زوال و افول و تزلزل جبهه دشمنان نمایان شده است.
کد خبر: ۹۲۷۶۶۷۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳

نشانه‌های زوال و افول و تزلزل جبهه دشمنان نمایان شده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حسین علیی با حضور در صبحگاه مشترک تیپ انصارالحسین(ع) ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس ما هنوز ادامه دارد و تا ظهور امام زمان(عج) و پس از ظهور نیز ادامه خواهد داشت.

وی شرایط کنونی کشور را پیچ تاریخی مهم و حساس ارزیابی و  بیان کرد: عصر ما اوج تقابل با استکبار است و نشانه‌های زوال و افول و تزلزل جبهه دشمنان نمایان شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مشکلات اقتصادی کشور که محصول مشترک دشمنی دشمنان و بی‌تدبیری برخی مسئولان است نمی‌تواند روحیه و توان و ملت ما را تضعیف کند چراکه ماجرای شعب ابی طالب به ما درس ایستادگی و نوید پیروزی می‌دهد.

وی ویروس کرونا را مأمور الهی برای خوار کردن هیمنه استکبار دانست و گفت: خداوند دشمنان و ظالمان بزرگ را با موجودات ریز و کوچک خوار و هلاک می‌سازد.

علیی با اشاره به تلاش‌ها برای تفاهم و مذاکره مجدد با آمریکا خاطرنشان کرد: تجربه‌های گذشته به ما یاد داد کسانی که خیال می‌کنند با مذاکره مشکلات ما با دشمنان حل می‌شود در حماقت به سر می‌برند.

وی افزود: به جای توکل و امید به دشمنان باید خودمان را قوی کنیم  و در راه پیشرفت و اقتدار خود از هیچ قدرتی نترسیم چراکه ابرقدرت خداست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان  همچنین با محکومیت توهین بی‌شرمانه نشریه فرانسوی و سایر حرکات ضد دینی تصریح داشت: شأن پیامبر اعظم(ص) و قرآن کریم شأن الهی ست نه بشری و هیچ قدرتی نمی‌تواند از این شأن و جایگاه بکاهد و این تلاش‌های بی‌نتیجه به ضرر آنها تمام خواهد شد.

در پایان این مراسم، رزمندگان تیپ انصارالحسین(ع) با غبارروبی و نثار گل و فاتحه به شهدای گمنام مدفون در این یگان، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات