خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان در گفت‌وگو با «بسیج»:

دفاع مقدس الگو و تجربه تاریخی ملت ایران است/ سربلندی و عزت در گروی استقامت و شجاعت در برابر دشمن است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان گفت: به برکت دستاوردها و ارزش‌های دفاع مقدس جنگ هشت ساله، الگو و تجربه تاریخی ملت ایران شد.
کد خبر: ۹۲۷۶۶۸۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵

دفاع مقدس الگو و تجربه تاریخی ملت ایران است/ سربلندی و عزت در گروی استقامت و شجاعت در برابر دشمن استحجت الاسلام محمود قربانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس آغاز صدور انقلاب و نهضت امام خمینی(ره) به سراسر منطقه و جهان بود.

وی افزود: امروز آثار و دنباله این دفاع و مقاومت ملت ایران در یمن، عراق، لبنان و نیجریه مشهود است و به طور قطع این برکات و آثار ادامه خواهد داشت و ثمره خون شهیدان بیش از پیش نمایان خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع) همدان خاطرنشان کرد: بعد از سقوط رژیم منحوس پهلوی، صدام خیال کرد برای کسب رضایت غرب و ژاندارم منطقه شدن می‌تواند طی یک جنگ نابرابر ایران را ظرف چند روز فتح کند غافل از اینکه ملت ایران همانگونه که رژیم پهلوی را ساقط کرده و دست اجانب را از کشور قطع کرده قادر است از نظام نوپای خود دفاع کند.

وی بی‌توجهی به ملاک‌ها و معیارهای دنیای استکبار را از دلایل انگیزه و توانایی جوانان کشور در دفاع مقدس دانست و گفت: ولایت‌پذیری و اشتیاق جوانان به آرمان های امام(ره) و انقلاب آنان را خالصانه و فداکارانه به میدان جنگ با استکبار کشاند.

قربانی اظهار داشت: با شجاعت و استقامت ملت ایران و به خصوص جوانان، جنگ تحمیلی با عزت و سربلندی به پایان رسید و این تجربه تاریخی برای همیشه در اختیار ما است که سربلندی و عزت در گروی استقامت و شجاعت در برابر دشمن است.

وی افزود: به برکت دستاوردها و ارزش‌های دفاع مقدس این جنگ هشت ساله، الگو و تجربه تاریخی ملت ایران شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات