در پی انتشار مطالب موهن و توهین آمیز علیه پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) از سوی یک نشریه فرانسوی، سازمان بسیج فرهنگیان قرچک با انتشار بیانه ای، هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) رامحکوم کرد.
کد خبر: ۹۲۷۶۷۰۹
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷

به گزارش سرویس سپاه استان تهران خبرگزاری بسیج،  در بیانیه بسیج فرهنگیان قرچک آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ (سوره مبارکه صف آیه ۸)

اسلام دین رحمت و پیامبر اسلام ،حضرت محمد مصطفی (ص) نماد رحمت و عطوفت در برابر مردم است. چه بسیار نمونه های لطف و مهربانی ایشان نسبت به عموم مردم در تاریخ ذکر شده است. پیروان پیامبر اعظم (ص) و رهروان راستین اسلام ناب محمدی همواره با الگوگیری از پیامبر اکرم رحمت و برادری را برای همه انسان های عالم به ارمغان آورده اند.

توهین‌های رذیلانه و مکرر مجله موهن «شارلی ابدو» در فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) در واقع یک جریان خاص است که پرده از نیت های  اسلام ستیزان صهیونیست  و سردمداران آن بر می دارد.

این عمل مشمئزکننده و خیانتکارانه در حالی صورت می گیرد که ناکارآمدی همه مکاتب پرزرق‌ و برق غربی را به نمایش گذاشته و ترس آنها از اسلام ناب محمدی و بازگشت انسان به وحی منطبق بر فطرت را عیان می کند.

این پرده دری و توهین به دین مبین اسلام و خاتم انبیاء، در حالی صورت می گیرد که این دین الهی، دین آزادی و معنویت انسان و قرآن، کتاب رحمت و حکمت و عدالت است و وظیفه همه آزادی خواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است که در کنار بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان جهان با سیاست های پلید اسلام‌ستیزی با این شیوه‌های رقت بار که با بازیچه قرار دادن آزادی بیان توسط سفاکان روزگار صورت می گیرد مقابله کنند.

برای مسلمانان و آزادگان جهان واضح  و مبرهن است که این‌گونه حرکات زشت و ناپسند ایادی استکبار نخواهد توانست موج اسلام خواهی و گرایش به معنویت و فطرت انسانی را کم فروغ کرده و سرپوشی بر اقدامات اشغال گرانه رژیم کودک‌کش و سفاک اسرائیل و حامیان آنان بگذارد و بدون شک پیام روشن و انسان ساز اسلام عزیز بیش از پیش همچون خورشیدی تابان به گوش جهانیان خواهد رسید.

بسیجیان کانون شهدای فرهنگیان و حوزه ی بسیج دانش آموزی شهرستان قرچک  این اقدام توهین آمیز نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» و هرگونه توهین به مقدسات، ادیان و پیامبران را به شدت محکوم نموده و ضمن هشدار به مسببان این اقدام سخیف ;

 یادآور می شود که مسلمانان بویژه فرهنگیان بسیجی در مقابل این حرکات به شدت خواهد ایستاد و همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نخواهند کرد.

ارسال نظرات