فرمانده سپاه مراغه از اجرای 200 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس انتقال فرهنگ دفاع مقدس ، ایثار و شهادت به نسل جوان و آینده ساز کشور است.
کد خبر: ۹۲۷۶۷۲۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجن شرقی،  سعید رشیدی در نشست خبری برنامه های هفته دفاع مقدس افزود: اگر امروز سربلند هستیم و در دنیا حرفی برای گفتن داریم به برگت دفاع مقدس هستیم, دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ ایران چند صد سال گذشته است.

وی ادامه داد: پس از دوران دفاع مقدس ما را مردمان شجاع و علاقه مند مهین و خاکشان شناختند که در مقابل زورگویی های دشمنان با جان و مالشان ایستادند.

رشیدی با اشاره به شرایط حساس کشور در مقابله با کرونا خاطرشان کرد : اگر در دوران دفاع مقدس مردم وظیفه داشتند در جنگ شرکت کنند و یا در پشتیبانی از جبهه نقش ایفا کنند, امروز وظیفه دارند با در خانه ماندن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی کشور را از بحران کرونا عبور دهند.

200 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در مراغه اجرا می شود

وی اضافه کرد: نیروی مقاومت بسیج با تغییر تاکتیک با همان روحیه ای که در دوران دفاع مقدس حضور داشت امروز با رویکردی دیگر اقدام به محرومیت زدایی و کمک های مومنانه و رسیدگی به امورات مردم را در اولویت خود قرار داده است. رشیدی با اشاره به اهم برنامه هایی که در طول هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد، ادامه داد: دیدار با امام جمعه شهرستان, افتتاح نمایشگاه جلوه های پایداری, نواخته شدن زنگ ایثار در مدارس, توزیع بسته های لوازم التحریر و ویزیت رایگان در درمانگاه امام خمینی(ره) و مناطق حاشه ای شهر از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان است.

وی اضافه کرد: افتتاح خانه محروم, عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا, ویژه برنامه بزرگداشت رزمندگان دفاع مقدس و ده ها عنوان برنامه دیگر از جمله مواردی است که در طول هفته دفاع مقدس در مراغه اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات