خبرهای داغ:

جهادگران دانشجو در محلات تبریز ماسک رایگان توزیع کردند

تعدادی از گروه‌های جهادی، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و انجمن همتایاران دانشگاه با حضور در محلاتی از تبریز که بیشتر آلوده به کرونا هستند اقدام به توزیع ماسک رایگان کردند.
کد خبر: ۹۲۷۶۷۲۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، تعدادی از گروه‌های جهادی، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز و انجمن همتایاران دانشگاه با حضور در محلاتی از تبریز که بیشتر آلوده به کرونا هستند، اقدام به توزیع ماسک رایگان کردند.

این دانشجویان هدف از این نحوه حضور در محلات مختلف و توزیع ماسک رایگان را اعلام خطر به مردم و تقاضا برای افزایش مراقبت‌های بهداشتی و فاصله گذاری عنوان کردند.

استاندار آذربایجان شرقی از مدیران دستگاه های دولتی و بنگاه های اقتصادی خواست در خصوص رعایت موارد و پروتکل های بهداشتی بیش از بیش دقت کرده و همه با هم برای کنترل این بیماری تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تا دو هفته قبل این استان در هر دو شاخص تعداد مبتلایان و تعداد بستری در بیمارستان ها با کاهش مواجه بود، اظهار داشت: در آن زمان تعداد بستری در بیمارستان ها از ۸۸۰ نفر به ۷۲۰ نفر و تعداد فوتی ها در پیک دوم شیوع کرونا از ۱۶ نفر به چهار نفر در روز کاهش یافته بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها