فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ از برگزاری بیش از 75 برنامه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۶۷۴۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام و حمایت و پشتیبانی ماندگار ملت مقاوم ایران در هشت سال جنگ نابرابر است.

سرهنگ پاسدار عزیز موسایی افزود: ملت انقلابی ایران در طول دوران دفاع مقدس با اتکا به خداوند متعال، اطاعت از ولایت و حفظ وحدت و حضور در صحنه توانست در برابر مقابل حجم گسترده ای از دشمنان که از صدام و عراق حمایت می کردند بایستد و اجازه ندهد وجبی از خاک مقدس میهن در اشغال متجاوزان بماند.

وی ادامه داد: دفاع مقدس ما در زمینه‌های مختلف سیاسی، ‌نظامی، اجتماعی، فرهنگی و ... توانست معادلات جهانی معمول را بر هم زند و تحلیل‌های مادی دنیاپرستان را نقش بر آب سازد. این حادثه عظیم، بی شک در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل‌های بعد بر جای خواهدگذاشت.

سرهنگ موسایی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در حالی توانست جنگ تحمیلی صدام علیه خود را در قالب دفاع مقدس به تجربه ای ماندگار و موفق تبدیل کند، که کمتر کسی تصور می کرد این کشور بتواند در مقابل هجمه ی دشمنان، موجودیت و بقای خود را حفظ کند.
وی  با اشاره به برگزاری 75 برنامه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان کوهرنگ، یادآوری کرد: برپایی یادواره شهداء ( آبروی محله) و پیاده روی عمومی، مسابقات فرهنگی ورزشی، ادامه کمک های مواسات و نهضت مومنانه، دیدار باخانواده شهداء ، از برنامه های شاخص اجرایی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ در هفته دفاع مقدس می باشد .

ارسال نظرات