در اقدامی خداپسندانه صورت گرفت؛

فروش واحد مسکونی به نفع ایتام توسط یک خیر زنجانی

یک خیّر نیکوکار زنجانی که خواست نامش فاش نشود هزینه فروش واحد مسکونی خود را که به مبلغ پنج میلیارد و800 میلیون ریال می باشد برای تامین مسکن ایتام تحت حمایت وتامین اقلام فرهنگی به کمیته امداد استان زنجان هدیه کرد
کد خبر: ۹۲۷۶۷۴۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛هدایت صفری؛مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان گفت: یک خیّر نیکوکار زنجانی که خواست نامش فاش نشود هزینه فروش واحد مسکونی خود را که به مبلغ پنج میلیارد و۸۰۰ میلیون ریال است برای تامین مسکن ایتام مورد حمایت و تامین اقلام فرهنگی به کمیته امداد استان زنجان هدیه کرد.

 

وی خاطر نشان کرد:همزمان با آغاز رویداد ملی ومعنوی شور عاطفه ها  یکی از خیران زنجانی ، یک واحد آپارتمان نوساز خود را جهت تامین هزینه های مسکن ایتام و امور دانش آموزان تحت حمایت به فروش رسانده و70درصد مبلغ فروش را جهت تامین مسکن ایتام و30درصد آن را جهت تامین هزینه های فرهنگی به کمیته امداد استان زنجان اهدا نمود.

 

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان ازاعتماد خیران کمیته امداد به این نهاد قدردانی کرد و گفت: زنجان بهشت خیران ودیار کریمان است واین خیر بزرگوار زنجانی با اهداء مبلغ فروش ساختمان خود به نفع نیازمندان وایتام تحت حمایت ،  مسئولیت ما را در رسیدگی وخدمت به ایتام ومحرومین سنگین تر می کند .

 

صفری از اندیشه زیبای خیری که دررفتار وی جاری است،قدردانی نمود وافزود: برای تعدادی از ایتام مورد حمایت براساس تعهد ایجاد شده از محل مذکور واحد مسکونی احداث و تامین می‌شود.

 

گفتنی است، هم‌اکنون هزار و 210 فرزند یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستندکه تعداد ۶۰ نفر از این ایتام فاقد مسکن و سرپناه هستند و نیازمند مساعدت و کمک خیران است.

ارسال نظرات