خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نطنز خبر داد:

اجرای بیش از 100 برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان نطنز

در هفته دفاع مقدس در پایگاه‌ها، حوزه‌ها و ناحیه سپاه نطنز بیش از 100 برنامه برنامه‌ریزی‌شده و به‌صورت باشکوهی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۷۶۷۸۷
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج ازنطنز، در هفته دفاع مقدس در پایگاه‌ها، حوزه‌ها و ناحیه سپاه نطنز بیش از 100 برنامه برنامه‌ریزی‌شده و به‌صورت باشکوهی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

خدامیان افزود: دفاع امت اسلامی ایران در برابر تجاوز همه‌جانبه دشمنان اسلام، در تاریخ افتخار آفرینی مبارزات حق‌طلبانه، یک ملت سترگ، فروزان خواهد بود. پایداری ایران اسلامی که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود، در سایه هدایت‌های امام خمینی )ره) شکل گرفت و باعث احیای یک مکتب سازنده و نهضت های آرمانگرا و ایدئولوژی جهانگیر شد.

دفاع مقدس ما در زمینه‌های مختلف سیاسی، ‌نظامی، اجتماعی، فرهنگی و ... توانست معادلات جهانی معمول را بر هم زند و تحلیل‌های مادی دنیاپرستان را نقش بر آب سازد. این حادثه عظیم، بی شک در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل‌های بعد بر جای خواهدگذاشت.

وی در ادمه افزود : استکبار جهانی امروز عرصه را از جنگ سرد به جنگ نرم رسانه‌ای، فرهنگی و اقتصادی تبدیل کرده و در این راستا وظیفه‌ داریم با آگاه‌سازی جامعه و تبیین مسائل از نفوذ این جریانات به داخل کشور جلوگیری نماییم.

خدامیان گفت: ازجمله برنامه‌های شاخص شبی با شهداءدر 20 شب با حضور فرماندهان دفاع مقدس  در پایگاه های مقاومت بسیج ، ، رژه موتوری، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در این هفته است.

وی اضافه کرد: برگزاری حلقات صالحین با موضوع هفته دفاع مقدس و نهضت‌های روشنگری با موضوع اقتصاد مقاومتی، استکبارستیزی ، مسابقات فرهنگی ، ورزشی  ، بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی اقتصاد مقاومتی و غبارروبی گلزار شهدا ازجمله برنامه‌های دیگر این هفته خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها