دیدار فرمانده سپاه راسک با فرمانده جدید انتظامی این شهرستان

فرمانده سپاه شهرستان راسک با فرمانده جدید انتظامی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۲۷۶۷۹۶
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از راسک، سرهنگ پاسدار محمد رضا نخعی، فرمانده سپاه شهرستان راسک با سرهنگ محمدرضا خارکوهی، فرمانده جدید انتظامی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار فرمانده سپاه شهرستانی راسک ضمن بیان تبریک بابت حضور فرمانده جدید انتظامی در شهرستان اظهار داشت: هرکجا که نظام در مسائل مختلف با قدرت وارد شد نتیجه مثبت گرفت و توانست تا مشکلات را حل نماید و امروز نیز باید در برابر مشکلات باقدرت برای رفع آن‌ها اقدام کنیم.

وی افزود: تعامل و همراهی رده‌های مختلف در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف منطقه موجب هم افزایی و بالا رفتن تاثیر اقدامات در سطح شهرستان خواهد شد.

نخعی تاکید کرد: قبول ماموریت و خدمت در مناطق محروم و کم برخوردار ارزشمند است و در کنار آن همکاری سپاه و انتطامی به طور قطع ثمرات خوبی را خواهد داشت.

وی ادامه داد: خدمت در این منطقه که مجموعه‌ای از محرومیت‌ها را دارد بسیار ارزشمند است و ان شاءالله موجب عاقبت بخیری همه ما شود.

فرمانده سپاه شهرستان راسک در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در کنار یکدیگر برای سرافرازی پرچم مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.


انتهای پیام/
ارسال نظرات