سرهنگ دوم پاسدارحسن بهرامی گفت : ارزش‌های دفاع مقدس بخشی از ارزش های اجتماعی جامعه ماست وهفته دفاع مقدس بیانگر رشادت‌های دلیرمردان ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۲۷۶۸۰۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سامان در جمع کارکنان این ناحیه گفت : نهادینه‌سازی ارزش‌ها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس، تبیین درس‌ها و عبرت‌های جنگ تحمیلی و تبیین قدرت دفاعی کشور برگرفته از دوران دفاع مقدس در بازدارندگی تهدیدات دشمن، از مهمترین اهداف بزرگداشت هفته دفاع مقدس به شمار می آید.

سرهنگ دوم پاسدار حسن بهرامی در ادامه با بیان این که همه دنیای استکبار، صدام و رژیم بعث عراق را برای مقابله با جمهوری اسلامی یاری دادند، افزود: در این جنگ هشت ساله نه تنها با رژیم صدام بلکه با بسیاری از کشورها برای جلوگیری از ورود به خاک کشور و تصرف میهن اسلامی مقابله کردیم.

وی راهبرد جنگ تحمیلی را برای آینده سازی نظام جمهوری اسلامی ایران مهم دانست و گفت: فرهنگ دفاع مقدس خیلی گسترده تر از جغرافیای زمانی و مکانی است و تمام کشورهای دنیا علی الخصوص کشورهای اسلامی دیگر را نیز در بر می گیرد.

بهرامی خاطر نشان کرد: دفاع مقدس و کارنامه‌ای که جوانان ما به خصوص شهدا از خود بر جای گذاشتند بهترین راه برای حرکت ما برای موفقیت در دنیای امروز است تا بتوانیم با تمسک و الگوگیری از شهدا برای آبادانی و توسعه کشور خود ایثارگری کنیم.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري (مد ظله العالی)كه فرمودند زنده نگه ‌داشتن ياد و خاطره شهدا كمتر از شهادت نيست، عنوان کرد: نسل جوان بايد برای زنده نگه‌داشتن رشادت‌ها و دلاوري‌ها و ايثارگری های رزمندگان و شهدا ی هشت سال دفاع مقدس ،در راستاي آباداني كشور و ميهن عزيز اسلامي حركت كنندو از هیچ تلاش و کوششی در این زمینه دریغ ننمایند .

ارسال نظرات