برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی و ستاد احیا امربه معروف و نهی از منکر شهرستان چابهار

جلسه شورای فرهنگ عمومی و ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چابهار با حضور امام جمعه،فرمانده سپاه،فرمانده انتظامی و دیگر اعضای این ستاد در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۶۸۲۰
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار، سرهنگ محمد علی پور احمدیان فرمانده سپاه چابهار در این نشست یکی از ارزش‌های احیا شده در نهضت عاشورا را امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: این واجب الهی می‌تواند تاثیرگذاری و برکات فراوانی در سطح جامعه داشته باشد.

فرمانده سپاه چابهار در ادامه به مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس، دیدار با ائمه جمعه تشیع و تسنن، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس، برگزاری یادواره‌های شهدا با محوریت مکتب شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت، غبار روبی مزار مطهر شهدا، فضاسازی سطح شهرستان، برپایی شب شعر و خاطره دفاع مقدس، روایت گری دفاع مقدس در مدارس و دانشگاهها، برگزاری نشست‌های روشنگری با موضوع دفاع مقدس، تولید ونشر برنامه‌های فرهنگی در فضای مجازی، برپایی نماشگاه دفاع مقدس وبرگزاری راهپیمایی عمومی خانوادگی می‌باشد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان هم از وجود همدلی در سیاست گذاری‌های انجام شده در برنامه‌های فرهنگی سطح شهرستان گفت و خاطر نشان کرد در جلسات سطح شهرستان رویه این است که نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده را پذیرفته و پس از رایزنی و خرد جمعی به دنبال اقدام آن‌ها خواهیم بود.

موسوی امر به معروف و نهی از منکر را نشات گرفته از قیام امام حسین (ع) بیان کرده و اجرای این فریضه را یکی از مواردی دانست که باید همه آحاد جامعه برای احیا و اجرای آن قدم پیش بگذارند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات