خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری:

برگزاری 110 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در آغاجاری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری گفت: بمناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۱۱۰ برنامه متنوع در شهرستان آغاجاری و حومه اجرا می شود.
کد خبر: ۹۲۷۶۸۶۳
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان آغاجاری از اجرای بیش از ۱۱۰ برنامه فرهنگی ، اعتقادی، بصیرتی، خدماتی و .. در سطح شهرستان آغاجاری بمناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

سرهنگ جمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری عنوان کرد:
با توجه به شرایط بیماری منحوس کرونا در شهرستان و وضعیت قرمز، برنامه های اجرایی در هفته مذکور با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی مبارزه با کرونا برگزار خواهد شد. در این مراسمات تلاش میشود فرهنگ رعایت موارد بهداشتی و احترام به سلامت اجتماعی بیشتر از قبل عمق پیدا کند.

ایشان ضمن گرامیداشت یاد و خاطرات هست سال دفاع مقدس و شهدای والامقام از اجرای رزمایش کمک های مومنانه و توزیع بسته های معیشتی در سطح شهرستان آغاجاری و حومه که متشکل از روستاهای محروم خبر دادند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری تسریع کرد: ویژه برنامه هایی مانند رژه موتوری و خودرویی، توزیع کمک های مومنانه، مسابقات مختلف، دیدار با خانواده های شهدا، یادواره شهدا، اعزام گروههای جهادی جهت کمک و خدمات رسانی، نشست های بصیرتی، عطر افشانی از مزار شهدا و مسابقات ورزشی ، همایش تجلیل از جهادگران ، محافل انس با قرآن ، اعزام راوی به مدارس، اردوهای جهادی،شب شعر،توزیع بسته های لوازم تحریر و بهداشتی و .. اشاره کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها