فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد:

دفاع مقدس، رساترین واژه در برابر متجاوزان و مستکبران عالم بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد در پیامی اورده است: دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی و صحنه بی‌بدیل ایثار، ولایت پذیری، وفاق و همدلی و نمایشی از عظمت و اراده ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر متجاوزان و مستکبران عالم بود...
کد خبر: ۹۲۷۶۸۸۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، سرهنگ پاسدار مصطفی بهشتی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان میبد، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی و صحنه بی‌بدیل ایثار، ولایت پذیری، وفاق و همدلی و نمایشی از عظمت و اراده ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر متجاوزان و مستکبران عالم بود و به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری، دفاع هشت ساله‌ی ملت ایران مجموعه در هم تنیده‌ای از عظمت‌ها و جلوه‌های جلال و جمالی است که یک ملت می‌تواند در نمایشگاه زندگی تاریخی خود به نمایش بگذارد.

رزمندگان اسلام طی هشت سال، تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجودیت میهن عزیزمان در طبق اخلاص گذاشتند و در سایه رهبری مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی امام عظیم‌الشأن (ره) حماسه‌ای ماندگار را خلق کردند که جهانیان را به تحیر و تحسین واداشت.

این دوران یقینا برگ زرینی است بر افتخارات زنان و مردان این مرز و بوم که تا همیشه تاریخ از آن به عنوان سند رادمردی و عزتمندی ایرانیان از آن یاد خواهد شد و در حافظه ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه آفرینی را در نسل‌های بعدی بر جای خواهد گذاشت.
مکتب سلیمانی که خود مولود دفاع مقدس بود دفاع از حرم را نیز حماسه نگاری کرد و در این روزگار پرتلاطم که تب و حرارت کرونای جسم و روح بیداد می‌کند فرهنگ حماسه دفاع از سلامت با عنوان مدافعان سلامت و شهدای این عرصه، به برگه‌های زرین تاریخ دفاع مقدس افزوده شدند.

اینجانب ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت سید الشهداء (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیزمان، آغاز هفته دفاع مقدس را به همه ملت شهیدپرور ایران اسلامی، علی‌الخصوص مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان میبد، جانبازان، ایثارگران و خانواده معزز شهدا، تبریک عرض کرده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری مسألت می‌کنم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار