مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی اعلام کرد
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، رژه موتوری یگان های نیروهای مسلح را جایگزین رژه نیروهای مسلح و سرآغاز برنامه های دفاع مقدس اعلام کرد.
کد خبر: ۹۲۷۶۹۲۶
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده در جمع خبرنگاران در آستانه هفته دفاع مقدس و 40 سالگی گرامیداشت این هفته، هفته دفاع مقدس را فرصتی مهم در شناساندن ایثارگران و جانبازان و ترویج فرهنگ ایثار و شهدا و انتقال آن به نسل جوان عوان کرد.

وی با تاکید به اینکه هفته دفاع مقدس هفته بازخوانی عزت و اقتدار مردم در مقابله با دشمن است، اظهارداشت: امسال با توجه به قرار گرفتن در 40 سالگی این هفته، برنامه های آن از سوم خرداد آغاز شده و تا 29 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

رژه موتوری جایگزین رژه نیروهای مسلح و سرآغاز برنامه های دفاع مقدس

سردار عباسقلی زاده دیدار با نماینده ولی‌فقیه، اجرای برنامه ای در مصلی  برای شنیدن بیانات رهبری با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس به صورت آنلاین، رژه موتوری، افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس در پارک شمیم پایداری با لحاظ کردن فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی، برپایی نمایشگاه‌ها در سطح شهرستان ها، عطرافشانی گلزار شهدا، رونمایی از کتب و تاریخ شفهی دفاع مقدس، دیدار از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان و ... را از اهم عناوین برنامه های هفته دفاع مقدس برشمرد.

وی ادامه داد: عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، برگزاری شب شعر و شب خاطره، رونمایی از کتب دفاع مقدس و تاریخ شفاهی رزمندگان، اجرای برنامه های ورزشی، دیدار با خانواده های شهدا، رزمندگان و آزادگان و تبلیغات گسترده در فضای مجازی توسط فعالان این فضا و صدا و سیما برای انتشار انیمیشن، مونش گرافی، کلیپ و فیلم های کوتاه و مستند از دیگر برنامه های این هفته است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها