خبرهای داغ:
استاندار همدان:

پویش هرهفته - الف- ب ایران خدمات اثرگذار خوبی در جامعه دارد

استاندار همدان با بیان اینکه یکی از اقدامات و ابداعات ارزشمند وزیر نیرو راه‌اندازی پویش هرهفته - الف- ب ایران است، گفت: این پویش توانسته در حوزه وزارت نیرو خدمات اثرگذار خوبی در جامعه داشته باشد.
کد خبر: ۹۲۷۶۹۹۶
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱

پویش هرهفته - الف- ب ایران خدمات اثرگذار خوبی در جامعه داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدسعید شاهرخی در مراسم افتتاح سد نعمت آباد شهرستان اسدآباد با بیان اینکه یکی از اقدامات و ابداعات ارزشمند وزیر نیرو راه‌اندازی پویش هرهفته - الف- ب ایران است، اظهار کرد: این پویش توانسته در حوزه وزارت نیرو خدمات اثرگذار خوبی در جامعه داشته باشد.

وی با بیان اینکه طرح‌های اجرای شده وزارت نیرو در همدان پروژه‌هایی تاثیرگذار هستند، گفت: یکی از اقدامات موثر دولت در استان همدان ایجاد سدهایی در نقاط موثر بوده است به گونه‌ای که هر سه سال یک سد در استان همدان به بهره‌برداری رسیده است.

استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان با وجود اینکه دومین استان‌ پر بارش در سال ۹۸ در کشور بود اما به دلیل وجود همین سدها و مدیریت درست آنها کمترین خسارت به استان وارد شد، عنوان کرد: ثمرات این سد در حوزه کشاورزی، عمران و آبادی و گسترش کشت‌های آبی در مناطق مختلف خواهد شد.

وی با بیان اینکه سد خرمرود و سد گرین به بخش خصوصی واگذار شده است و پیشرفت فیزیکی خوبی دارند، ابراز کرد: امیدواریم این پروژه‌ها نیز به زودی به بهره‌برداری برسند.

شاهرخی با بیان اینکه وزارت نیرو بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان از پروژه‌ها را به بخش خصوصی واگذار کرده است، گفت: این اقدام گام بلندی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات