خبرهای داغ:
یک کارشناس مسائل سیاسی:

تحلیلگر موفق کسی است که امید را به جامعه تزریق کند

یکی از کارشناسان مسائل سیاسی سپاه میانه در جمع هادیان و نخبگان سیاسی با اشاره به اهمیت تحلیل منصفانه، گفت: تحلیلگر خوب کسی است که ضمن انتقال حقایق، به شیوه ای تحلیل کند که حس امید و اعتماد را به جامعه تزریق کند.
کد خبر: ۹۲۷۷۰۲۱
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، صادق جعفری با تشریح ویژگی های تحلیلگر موفق، استفاده از منابع و اطلاعات معتبر، قطعی و صحیح را مهم ترین ویژگی های یک تحلیلگر خوب عنوان کرد و اظهار داشت: استفاده از منابع نامعتبر و اطلاعات نادرست، اعتماد مخاطب را نسبت به تحلیلگر از بین برده و او را منزوی خواهد کرد.
وی تزریق ناامیدی به جامعه و ایجاد بی اعتمادی نسبت به مسئولین را ضعف یک تحلیلگر دانست و افزود: یک تحلیلگر خوب باید نکات مثبت و منفی را با هم در نظر گرفته و با برجسته سازی نقاط قوت، جامعه را به سمت وحدت و انسجام سوق داده و حس تلاش و بالندگی را در جامعه دو چندان کند.
این کارشناس مسائل سیاسی در بخش دیگری از سخنان خود اصول سخنرانی موفق را متذکر شده، مدیریت و کنترل استرس، مدیریت زمان، صدا و حرکات، و مدیریت سرعت، گویایی و گیرایی سخنرانی را از مهمترین اصول سخنرانی برشمرد و تصریح کرد: وجود استرس می تواند انرژی سخنران را تخلیه کرده و تسلط او بر مخاطبین و موضوع سخنرانی را متزلزل سازد.
جعفری تاکید کرد: یک سخنران موفق کسی است که با مطالعه و تحقیق کامل قبلی در جلسه حاضر شده، شروعی کوبنده، جذاب و انگیزشی داشته باشد و بتواند ارتباط مناسبی از طریق حرکات، لحن سخنرانی و نگاهش با مخاطب خود برقرار کند.
کارگاه هادیان و نخبگان سیاسی با شرکت ده ها نفر از هادیان سیاسی پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج و با رعایت پروتکل های بهداشتی در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها