خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه شهدای دزج دهاقان گفت: دفاع مقدس، فرصت نمایش خالصانه ترین و زیباترین مناجات‌ها را پدید آورد، در کنار نماز و قرآن، دعا وسیله دیگری بود که یاد خدا را در دل رزمندگان زنده نگاه می‌داشت، به آنان قدرت روحی می‌بخشید و تحمل سختی‌های نبرد را برای آنان آسان‌تر می‌ساخت که توانستند در مقابل دشمن ایستادگی کنند.
کد خبر: ۹۲۷۷۰۳۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۳

 

رحیم غزالی در گفت و گو با خبرنگار بسیج در دهاقان اظهار داشت: 31شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ادامه دارد.

وی افزود: دفاع مقدس، فرصت نمایش خالصانه ترین و زیباترین مناجات‌ها را پدید آورد، در کنار نماز و قرآن، دعا وسیله دیگری بود که یاد خدا را در دل رزمندگان زنده نگاه می‌داشت، به آنان قدرت روحی می‌بخشید و تحمل سختی‌های نبرد را برای آنان آسان‌تر می‌ساخت که توانستند در مقابل دشمن ایستادگی کنند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهدای دزج  افزود: در دوران جنگ تحمیلی شهرهای ما به صورت مکرر بمباران می‌شد و هر لحظه خطر مردم را تهدید می‌کرد ولی الحمدلله الان در امنیت هستیم و این حاصل مجاهدت‌های شهدای گرانقدر و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس است.

وی بیان کرد: ما باید در حد توان هفته مقدس و یاد و خاطره شهدا و رزمندگان را گرامی بداریم و با اجرای برنامه‌های مختلف از رزمندگان و خانواده شهدا تجلیل کنیم.

غزالی با اشاره به برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس در روستای دزج بیان کرد:  برگزاری مسابقه ویژه هفته دفاع مقدس به همراه پیاده روی ، نشست روشنگری، تعویض پرچم گلستان شهدا، نصب قاب عکس بر سر مزار شهدا، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار از خانواده شهدا  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مناسبت  دفاع مقدس در روستای دزج انجام می شود.

فضاسازی روستای دزج دهاقان برای هفته دفاع مقدس

غزالی تاکید کرد همچنین در ورودی  روستا یک سنگر همانند سنگرهای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس قرارداده می شود.

وی با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اجرای برنامه‌های لازم و ضروری است، افزود: در طول هفته دفاع مقدس در بین نماز جماعت یکی از رزمندگان به بیان خاطرات خود می پردازد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار