فرمانده سپاه قدس گیلان در دیدار با خانوده شهیدان نهی قناد:

تبعیت از مقام معظم رهبری رمز پیروزی در برابر توطئه دشمنان است

فرمانده سپاه قدس گیلان رمز پیروزی در برابر دشمنان را پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و وصایای شهدا عنوان کرد و گفت: شهدا همیشه زنده هستند و می‌توانیم با تبعیت از راه و منش آنها در برابر هر توطئه‌ای پیروز شویم.
کد خبر: ۹۲۷۷۰۷۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور امروز در دیدار با مادر شهیدان نهی قناد، خانواده شهدا را پیش قراولان انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: تکریم و رسیدگی به خانواده معزز شهدا از وظایف مسئولان است زیرا ما هر چه که داریم مدیون خون شهدای انقلاب هستیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان رمز پیروزی در برابر دشمنان را پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و وصایای شهدا عنوان کرد و گفت: شهدا همیشه زنده هستند و می‌توانیم با تبعیت از راه و منش آنها در برابر هر توطئه‌ای پیروز شویم.

وی با بیان اینکه مشکلات فعلی کشور روزی دامن‌گیر مسببان آن خواهد شد تصریح کرد: عده‌ای خیال می‌کنند که می‌توانند با پول دزدی و اختلاس راحت زندگی کنند اما باید بدانند که به حرمت خون شهدا روزی این پول‌های حرام زندگی آنها را تباه خواهد کرد.

محمد رحمتی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکه مقاومت و فرهنگ ایثار باید به نسل جوان انتقال یابد خاطرنشان کرد: شهدا به همه ما درس آزادگی، مقاومت و ایستادگی دربرابر ظالمان را داده‌اند و این فرهنگ باید به دانش‌آموزان منتقل شود.

مادر شهیدان مهدی و محمود نهی قناد نیز در این دیدار بیکاری و گرانی را عمده مشکل مردم دانست و اظهار داشت: مسئولان باید با تمام توان خود در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند و برای رفع دو مشکل مذکور به‌عنوان یک معضل اصلی همت بیشتری کنند.

سیده فاطمه شاد سعادت افزود: حمید 16 سال سن داشت و از من اجازه خواست به جبهه برود و با وضو و بر اثر اصابت خمپاره مجروح می‌شود به گونه‌ای که از بدنش 132 ترکش خارج می‌کنند.

وی با بیان اینکه فرزندش حمید پس از جراحی و به تشخیص پزشک به سردخانه منتقل شد خاطرنشان کرد: او به اذن خداوند شفا پیدا کرد و بر اثر این اتفاق نیز یکی از پزشکان آن بیمارستان که اهل هندوستان بود مسلمان شد و شهادتین گفت.

به گزارش بسیج شهید مهدی نهی قناد متولد 1338 و از بنیانگذاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان گیلان است که در سال 60 به دست منافقان به شهادت رسید.

شهید محمود نهی قناد نیز متولد 1339 است که در 26 سالگی در شلمچه به جمع رفقای شهید خود پیوست و حمید نهی قناد جانباز 50 درصد نیز از شهدای زنده دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود.

در پایان این دیدار لوح سپاسی به مادر شهیدان مهدی و محمود نهی قناد اهدا شد‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار