سرهنگ پاسدار رضا محمد گلی گفت:امروز وظیفهٔ همه آحاد ملت اسلامی است که در برهه های گوناگون یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی داشته و بسیج فرهنگیان تلاش کرده است که تجلیل از خانواده های شهدای فرهنگی را یکی از برنامه های مهم خود بداند.
کد خبر: ۹۲۷۷۰۷۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴

سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان گفت:امروز وظیفهٔ همه آحاد ملت اسلامی است  که در برهه های گوناگون یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی داشته و بسیج فرهنگیان تلاش کرده است که تجلیل از خانواده های شهدای فرهنگی را یکی از برنامه های مهم خود بداند.

وی افزود:بسیاری از شهداو ایثارگران در دوران دفاع مقدس پرورش یافتگان و تربیت یافتگان مکتب معلمانی بودند که مروج اصلی فرهنگ غیرت و مردانگی برای دانش آموزان خود بودند.

سرهنگ محمد گلی بابیان اینکه علی رغم همه مشکلات و سختی ها معلمان رزمنده دست از رسال خود برنمی داشتند گفت: باهمه آتش هجومی دشمن معلمین دانش آموزان خود را مانند فرزندان خود در پشت خاکریز ها پرورش و تربیت می نمودند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله تصریح کرد:تدوین شیوا و زیبا و انتقال آن به نسل جدید ضرورتی مهم محسوب می شود که معلمین در این خصوص نقش مهم وسنگینی بر دوش دارند.

وی محیط دفاع مقدس را برگرفته  از روحیه عاشقانه  رزمندگان، که مملو از عشق به دفاع از اسلام بود دانست و گفت: رزمندگان اسلام با تاسی از فرامین رهبر و امام خود در جبهه ها حضور پیدا می کردند و علت اصلی پیروزی در میدان های جنگ تبعیت  از امر ولی محسوب می شود.

سرهنگ محمد گلی از مهم ترین برنامه های سازمان بسیج کارمندان سپاه روح الله راه عطر افشانی مزار شهدای فرهنگی دانست و گفت: حضور فعال در نمایشگاه دفاع مقدس باهدف تشریح دستاوردهای آموزش و پرورش در آن دوران ، فضاسازی محیطی مناطق 15 گانه استان مزین به تصاویر شهدا، دعوت از راویان دفاع مقدس ، تولید محتوا و بارگزاری در شبکه شاد بصورت زنده ،تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی ، مزین نمودن سربرگ های اداری به فرمایشات رهبری و امام راحل،توزیع هزار جلد کتاب درس آخر از زندگی نامه 181 شهید فرهنگی استان از مهم ترین برنامه های این سازمان در استان خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات