دوران پر افتخار دفاع مقدس گنجینه بزرگ و تمام ناشدنی

امام جمعه کنگان گفت: الان که دوران پر افتخار دفاع مقدس به عنوان گنجینه بزرگ و تمام ناشدنی در اختیار ماست، شایسته است که نسل جدید به ویژه نوجوانان و جوانان را با سیره شهدای والا آشنا کنند.
کد خبر: ۹۲۷۷۰۷۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
دوران پر افتخار دفاع مقدس بعنوان گنجینه بزرگ و تمام ناشدنی
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگان، امام جمعه کنگان به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.
 
متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین امنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله به اموالهم و انفسهم اعظم درجه عند الله و اولئک هم الفائزون

امام خامنه‌ای مدظله العالی: در جنگ تحمیلی ملت بزرگ ما با ایستادگی و مقاومت خود در راه خدا این توطئه را به وسیله نردبانی به سمت قله آرزوهاو ارزش‌های اسلامی و وسیله‌ای برای پیشرفت تبدیل کرد.

دفاع سراسر مقدس، تجلی بزرگترین دفاعی بود که بر پایه ایمان، اعتقاد و ولایت مداری رزمندگان ایثارگر این سرزمین شکل گرفت و با پشتوانه و همراهی مردم، به فتحی بزرگ تبدیل که آوازه شهرتش در آفاق جلوه می‌کند.

تاریخ از یک سو و چشم‌های بینا و دل‌های بصیر از سوی دیگر نیک به یاد دارند که مردمان غیور و خدا باور این سرزمین در راه دفاع از ارمان‌های نظام مبتنی بر دین به امام امت لبیک و در برابر دشمن خون خوار چه جانانه ایستادن و چه زیبا تجسم بخش وعده الهی در پیروزی حق و نابودی باطل شدند.

الان که دوران پر افتخار دفاع مقدس بعنوان گنجینه بزرگ و تمام ناشدنی در اختیار ماست، شایسته است که نسل جدید به ویژه نوجوانان و جوانان را با سیره شهدای والا آشنا کنند.

امسال در حالی به استقبال هفته دفاع مقدس می‌رویم که سردار دلها، سید شهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز به خیل یاران شهیدش پیوسته، گرچه جسم او در بین ما نیست، اما یاد او در قلب‌های ما جاویدان خواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با اسارت آل الله، به روح بلند و ملکوتی امام راحل عظیم الشان و شهدای والا مقام این سرزمین خواص شهرستان کنگان درود می‌فرستم و به خانواده معظم شاهد، جانبازان سرفراز، آزادگان راست قامت و ایثارگران عزیز ادای احترام نموده، ضمن تشکر ازهمه دست اندرکاران ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در این خطه، عزت و توفیق همگان را در سایه سار عنایات بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه و زعامت، ولی فقیه زمان و امام المسلمین امام خامنه‌ای مد ظله العالی از خالق سبحان خواهان و خواستارم.

محمودی محمودی
امام جمعه کنگان

پایان خبر/
ارسال نظرات
آخرین اخبار