بیانیه هیات رزمندگان اسلام شهرستان بهاباد به مناسبت هفته دفاع مقدس

هیات رزمندگان اسلام شهرستان بهاباد در بیانیه‌ای هفته دفاع مقدس را به تمامی رزمندگان بسیجیان و ایثارگران دوران دفاع مقدس تبریک می‌گوید.
کد خبر: ۹۲۷۷۰۹۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۷
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، هیات رزمندگان اسلام شهرستان بهاباد در بیانیه‌ای هفته دفاع مقدس را به تمامی رزمندگان بسیجیان و ایثارگران دوران دفاع مقدس تبریک می‌گوید.
در این بیانیه آمده است: هفته سراسر مبارک دفاع مقدس که گنجی بی پایان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود فرصت بسیار گران بهایی است برای بازشناسی حماسه جاودانی که جوانان بصیر و غیور با تاسی به نهضت عاشورای حسینی در سایه هدایت و رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) رهبری شکست ناپذیری که سلطه گری قدرت‌های جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی را باطل و آیه «ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم» را به منصه ظهور رساند.
هفته دفاع مقدس آن هم در ۴۰ سالگی این دفاع، یک فرصت طلایی برای بازخوانی قصه جنگ برای نسل جوان و بهره‌گیری از درس‌ها و عبرت‌های آن دوران برای عبور از شرایط دشوار کنونی و غلبه بر جنگ اقتصادی دشمنان است. بازخوانی و واکاوی دوران دفاع مقدس با رویکرد تبیینی - تحلیلی برای نسل جوان امروز، یک ضرورت تاریخی است.
این ضرورت زمانی به درستی درک می‌شود که بدانیم، دشمنان در جریان تحریف واقعیات تاریخ انقلاب اسلامی، از طریق طرح سؤالات، شبهات و ابهامات، برای تحریف قصه جنگ هم تلاش گسترده‌ای را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران، نمادی از فرزانگی ملت سرفرازی است که خاطرات دلاوری‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.
هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت راد مردان و شیر زنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی نموده و حماسه‌های ماندگاری را بر برگ‌های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.
دفاع مقدس از طرفی زمینه ساز فرهنگ مقدسّی شد که طریق اتّصال به ملکوت را هموار کرد یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس، فرهنگ سازی است که بنیان‌های ارزشمندی را در جامعه نهادینه ساخت و از سویی دیگر دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد.
دراین بیانیه آمده است: دفاع مقدس احیا کننده خودباوری مردمی بود که آنان بار دیگر با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند و با تلاش و همت حرکت قطار پیشرفت و توسعه ایران اسلامی را بواسطه نهضت تولید علم شدت بخشیدند و قله‌های رفیع علم و دانش را فتح نموده تا شاهد عزّت و عظمت کشورشان باشند.
گرامی می‌داریم یاد وخاطره ماندگار مردان و زنان غیور ایران زمین که به پیروی از امامشان حضرت سیدالشهدا حسین بن علی (ع)، جان بر کف نهاده، در مقابل خصم نابکار شجاعانه ایستادگی کردند و مرز‌های شرافت و سربلندی را با تقدیم جان شیرینشان پاس داشتند. وجب به وجب این خاک زرنگار معطر به عطر خون پاک جوانان وطن است.
در بخش پایانی این پیام آمده است: همه‌ی درود و ستایشمان نثار شهیدان والاتبار، جانبازان والا مقام و خانواده‌های عظیم الشان و صبورشان که متانت و بردباری را معنا بخشیدند.
در این روز‌های تاریخ ساز، یاد وخاطره یاران آسمانیمان، این دلاورمردان قهرمان را نیز گرامی داشته وارج می‌نهیم. راهشان پر رهرو باد.
روابط عمومی هیات رمندگان اسلام شهرستان بهاباد
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار